You are currently viewing פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר: חשיבות, יתרונות וטיפים לשימוש
פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר

פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר: חשיבות, יתרונות וטיפים לשימוש

זמן קריאה: 2 דקות

מי שמחזיק במתקן או בבר מים נהנה משורה ארוכה של יתרונות. מדובר במתקנים שיספקו לכם מים זמינים, איכותיים ובריאים בלחיצת כפתור, מה שצפוי להגדיל את הצריכה של הנוזל החשוב ביותר לגוף שלנו. רכישה של מתקן מהסוג הזה מציבה אתכם לכן בנקודת פתיחה מצוינת, כאשר בחירה נכונה ועמידה בהנחיות השימוש והתחזוקה הדי בסיסיות צפויות להציע לכם שקט נפשי לאורך זמן.

הסרת אבנית היא אחת המשימות העיקריות בהקשר הזה, ויש לבצע אותה באופן תקופתי בכל מכשיר המעביר מים חמים באשר הוא. במאמר הבא נתייחס לחשיבות הסרת האבנית בבר המים אלקטרה בר, הנחשב לאחד הבולטים בישראל בקטגוריה, ונראה לכם מהי הדרך הנכונה לעשות זאת עם פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר.

למה כל כך חשוב לבצע ניקוי אבנית?

עוד לפני שמדברים על ניקוי אבנית במכשירי אלקטרה בר, צריך להבין בדיוק מהן הסכנות הפוטנציאליות של האבנית. אבנית, כידוע, היא שכבה מוצקה בגוון לבן-אפרפר הנוטה להצטבר בצינורות ובמכשירים המעבירים מים חמים. היא נוצרת בעת שקיעה של יונים המומסים במים, עקב החימום, כך שנוצר משקע שהמקור שלו הוא סלע גיר מומס. הסרת אבנית נעשית לרוב דרך המסה שלה, בעזרת יצירת סביבה חומצית, ויש מספיק סיבות לעשות זאת.

למרות שאין עדיין תמימות דעים בנוגע לשאלה עד כמה אבנית עלולה לסכן את בריאותם של אלו שצורכים אותה, עם דעות לכאן ולכאן, עובדה אחת ברורה לגמרי: אבנית עלולה לפגוע פגיעה אנושה במכשירים החשמליים, כולל כמובן בברי המים ובמתקני המים השונים. בכוחה השלילי לגרום לשורה ארוכה של תקלות במכשירים – בין השאר עקב הצטברות הקורוזיה, סתימת הצינורות והרס מיכל החימום – המקצרות את אורך החיים של המתקנים.

המשמעות היא שהאבנית עלולה לגרום הוצאות נכבדות עבור תיקונים וחלפים שונים, מה גם שעצם ההפעלה של מכשיר העמוס באבנית גורמת למאמץ יתר המתבטא בעלויות החשמל גבוהות.

למידע נוסף אודות פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר.

אז איך מסירים אבנית ממתקני אלקטרה בר?

העיקרון המרכזי בהתמודדות עם אבנית הוא הסרה תקופתית שלה, באמצעות חומרים ייעודיים המפרקים את האבנית והמים הקשים. מבחינה מעשית, פילטר הסרת אבנית הוא הפתרון המתבקש. הפתרונות המתקדמים מבוססים על נוסחה מיוחדת של מלח לימון, או “חומצה ציטרית”, הוא כידוע רכיב אורגני לחלוטין הנמצא בפירות הדר ומעניק להם את הטעם החמצמץ שלהם. מכאן שאפשר להשתמש בו ללא כל חשש מסיכונים בריאותיים או מטעמי לוואי. השימוש בפילטר הוא פשוט בכל קנה מידה, וגם העלויות שלו נמוכות (ובכל מקרה, בטלות בשישים אל מול החיסכון הכלכלי המשמעותי שמציעה ההתמודדות המוצלחת עם האבנית).

בהתאם להנחיות השימוש, התדירות המומלצת של שימוש באותו סנן ניקוי אבנית היא ארבע פעמים לפחות בשנה במרווחים קבועים, כלומר, אחת לשלושה חודשים לערך. מי שמקפיד על כך יוכל ליהנות מצריכה של מים בריאים וטעימים, במתקן מים שנשמר היטב למשך תקופה ארוכה. לא תאמינו עד כמה זה צפוי לשפר את איכות החיים שלכם.

למידע נוסף אודות פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר, יש לנו בנוסף לסנני אלקטרה בר גם סננים ו פילטר לתמי 4.