You are currently viewing חדרי קירור והקפאה
חדרי קירור והקפאה

חדרי קירור והקפאה

זמן קריאה: 2 דקות

הבנת ההבדל בין חדר קירור לחדר מקפיא

חדרי קירור נקראים בדרך כלל מקררי תאורה ויכולים לספק כמות משמעותית של שטח אחסון מזון צונן לנוחיותכם. כיום, רוב היצרנים מספקים פתרונות חדר קירור בהתאמה אישית, שתוכננו בצורה הטובה ביותר לדרישות הספציפיות שלך.

כשרוצים להצטייד בכמות משמעותית שצריך לקרר, חדר קירור יכול להיות הפיתרון הנכון לעומת ארונות זקופים מרובים. זו הסיבה שרוב בתי הקייטרינג, המסעדות והמלונות צריכים לעשות שימוש בחדרי קירור למטרות קירור מסחריות.

חדרי קירור והקפאה
חדרי קירור והקפאה

חדרי הקירור אינם אלא החדרים המבודדים בתוך החדרים, אשר בנויים כדי להשאיר את האוויר הקר פנימה ואת האוויר החם בחוץ. הם מתקנים סטנדרטיים ברוב המטבחים והמחסנים המסחריים. עם זאת, רוב האנשים לא יודעים מה ההבדל בין חדר קר לחדר מקפיא.

האם אתה צריך חדר קירור או מקפיא?

השאלה נראית כמו דבר מוזר להרהר, והתשובה תהיה פשוטה. לפי נקודת המבט המבנית, שני חדרי הקירור הם חדרי הקפאה דומים. אם הם לא נראים זהים, יש כמה מאפיינים טכניים שמבדילים אותם זה מזה.

ההבדל הבסיסי בין תא מקפיא לחדר קר הוא שהאחרון פועל בטמפרטורה שנעה בין -2C ° ל- 5C ° בעוד שחדרי הקפאה נעים בין -40 ° C ל -18 ° C. לכן, חדר קר נחשב כקר; אבל חדר ההקפאה הוא להקפיא את הפריטים ולשמר אותם עוד יותר.

איזה סוג של חדרים אתה צריך?

זו שאלה קלה לתשובה וזקוקה להתייחסות מעט לגבי הבקשה שלך. ברוב העסקים של שירותי המזון יש גם מקפיא וגם חדר קירור. הכל תלוי באיזה אוכל תרצו לאחסן ולכמה זמן.

עם זאת, מאכלים ומתכלים אחרים שתשמרו לתקופה קצרה ויהיו מוכנים לשימוש מיידי יכולים להיות מאוחסנים בחדר קר. ככל שזמן האחסון הנדרש ארוך יותר וטווח הטמפרטורות נמוך יותר.

אתה יכול להגדיר את הטמפרטורה על 5 מעלות צלזיוס לאחסון ביצים, ירקות, חמאה וגבינה שתשתמש בה מחר. אבל עבור להגדרה נמוכה יותר של בשר שאתה רוצה שהם ישארו טריים לזמן ארוך יותר.

הבנת ההבדל בין חדר קירור לחדר מקפיא
הבנת ההבדל בין חדר קירור לחדר מקפיא

מצד שני, חדרי הקפאה הם המרחב בו תשמרו בשרים ומוצרים אחרים שאתם צריכים לשמור בהישג יד לתקופה ארוכה.

איפה קונים גם חדר מקפיא וגם חדר קר?

זה בערך ההבדל בין חדרי קירור לחדרי מקפיא. עכשיו שאתה יודע את הדרישה הנכונה עבור היישום שלך. למה אתה לא לוקח עזרה מקצועית מאפריצ’יל!

אנו מייצרים, מעצבים ומספקים חדרי קירור והקפאה איכותיים , חדרי מקפיא ולוחות מבודדים במחירים הטובים ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום לייעוץ מיידי או לביצוע הזמנה לחדרי הקירור או חדרי ההקפאה החדשים שלכם!