You are currently viewing כיצד למצוא שיפוצניק מומלץ
כיצד למצוא שיפוצניק מומלץ

כיצד למצוא שיפוצניק מומלץ

זמן קריאה: 5 דקות

 

הניסיון של שיפוצניק אחר עם קבלן יכול להיות סובייקטיבי ביותר; יכול להיות שיש להם טעמים והעדפות שונים משלך, ומה שהם רואים באיכות מספקת אולי לא.

שמעתי כל כך הרבה סיפורי אימה על שיפוציםכיצד אוכל למצוא קבלן טוב שיסיים את עבודתי בזמן ולא יגבה ממני יותר מדי?

בין אם אתם מחפשים לבצע שיפוץ מטבח פשוט או שיפוץ בסיס עד התקרה של ביתכם בניו יורק, שביעות הרצון והשפיות שלכם יתואמו ישירות ליכולתכם להזמין קבלן מיומן, אמין וכנה.

“זו טעות נפוצה להניח ש’מורשה ומבוטח ‘פירושו משהו חשוב, אך למעשה אין זה יותר מדרישת כניסה מינימלית, בדיוק כמו שספורטאי צריך ריאות”,  “ובעוד בדיקות הפניה יכולות לספק תחושה של מיומנותו של הקבלן וההיסטוריה שלו של ביצוע פרויקט בזמן והתקציב, קשה מאוד להעריך את המצב הבריאותי של העסק של הקבלן. אם לקוח אחד לא משלם בזמן או שהעסק שציפו לא יצא לפועל, הוא עובר מבט – מעכב את הפרויקטים ולוקח איתו את הפיקדון שלך ”.

כיצד למצוא שיפוצניק מומלץממלא משימה לסלק סיכונים משיפוצים גדולים בבית על ידי שקיפות קיצונית בכל מה שהם עושים. הצוות המשולב אנכית של ומחויבותו למשאבים מעמידים אותם בעמדה הייחודית של היכולת להבטיח כלכלית כי כל השיפוצים יתבצעו בצורה יפה ותקציב.

להלן כמה טיפים לאיתור קבלן שהעסק שלו בריא ועבודתו איכותית:

מפה לאוזן

בקש הפניות מחברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה שעברו עבודות דומות. למד על ההצלחות, נקודות הכאב והכישלונות של הפרויקטים שלהם. אך זכור כי גם אם הקבלן שלך אושר על ידי חבר שהפרויקט שלו היה מוצלח, זה לא מבטיח שזה יקרה עבורך, גם אם הפרויקט שלך נשמע דומה.

הניסיון של שיפוצניק אחר עם קבלן יכול להיות סובייקטיבי ביותר; יכול להיות שיש להם טעמים והעדפות שונים משלך, ומה שהם רואים באיכות מספקת אולי לא. אותו דבר לגבי התרחיש ההפוך: זה שמישהו היה לו ניסיון רע עם קבלן לא אומר שתעשה זאת. לדוגמה, ייתכן שהיה להם תקציב לא מספיק, מה שהוביל לפרויקט חסר משאבים.

היקף העבודה יכול גם להשתנות באופן משמעותי מפרויקט לפרויקט.

“אולי הדירה שלך נמצאת בקומה העשירית בבניין יוקרתי עם כללי שיפוץ מגבילים ודרישת ביטוח של 10 מיליון דולר, בעוד שהדירה של חבר שלך הייתה בקומת הקרקע של בניין ממוצע שהגישה אליו קלה יותר ודרישת הביטוח היא רק 2 $ מִילִיוֹן. כמעט בטוח שהעבודה שלך תהיה קשה יותר למסירה ותעלה יותר “, אומר פטרסון.

או שאולי בזמן הפרויקט של חברך, “הקבלן הסתדר מצוין והעסק התנהל כשורה, אך לאחרונה הם התגרשו, נאלצו לשלם קנס עצום או איבדו קבלן משנה מרכזי. לפני שאתה יודע את זה, באמצע הפרויקט יש לך פשיטת רגל “, אומר פטרסון.

תעשי קצת חיפוש באינטרנט

ביקורות על שיפוצניקים יכולים לתת לך צוהר לחוויות של אנשים אחרים עם קבלנים ספציפיים.

כשאתה קורא ביקורות, חפש קבלנים המכירים בתים כמו שלך: אם אתה גר באבן חומה היסטורית, אך נראה שאנשי המקצוע שאתה שוקל עובדים בעיקר בדירות מודרניות, כנראה שהם לא מתאימים לצרכים שלך .

קח סקירות עם גרגר מלח: אפילו עם מחקר מקוון מקיף, קשה לדעת אם קבלן הוא איכותי, לגיטימי ובודק כהלכה, והביקורות נוטות להיות מוגבלות במה שהם חושפים לגבי הערך הבסיסי של עבודתו של הפרט.

אם אתה נתקל בביקורת על קבלן, זה לא בהכרח אומר שאתה צריך למחוק אותם. אם הקבלן נראה כמו התאמה מצוינת, שאל אותם מה קרה בעבודה הקודמת.

תוכל לבצע מחקר נוסף עם מחלקת הבניינים, שיש לה מאגר מידע המאפשר לך להזין את שם הקבלן ולראות את היסטוריית ההיתרים שלהם. לא רק שאתה יכול לברר כמה עבודות הם עשו, אתה יכול גם לחפש מידע על קבלני המשנה שלהם, כולל חשמלאים ואינסטלטורים.

שים לב שאם אתה מוצא שקבלן עוסק במספר עבודות בו זמנית, זה לא בהכרח צריך לעורר חששות.

“יש שם מיתוס שהם יכולים לבצע פרויקט אחד בכל פעם”, אומר פטרסון, “אבל אם יש לך רק עבודה אחת בכל פעם, איך אתה שומר על קבלני המשנה הטובים ביותר בעסקים?”

התחל בבדיקת הפניות של לקוחות קודמים – אך אל תעצור שם

התחל בפנייה לשתי הפניות לפחות שהן לקוחות בעבר – כולל, במידת האפשר, מישהו שהקבלן לא סיפר לך עליו – כדי לקבל תמונה מאוזנת. “זו משימה לא פשוטה, אבל אם אתה מוציא סכומי כסף משמעותיים, זה שווה את זה”, אומר פטרסון.

שאל שאלות כלליות לגבי רמת שביעות הרצון שלהם מהשיפוץ והאם ישכרו את הקבלן שוב, ואל תהסס לבקש פרטים: האם הפרויקט הסתיים בזמן? האם היו בלבול, תקשורת שגויה או חיובים לא צפויים? האם הלקוחות ביקרו באתר הבנייה, והאם הם היו מרוצים מאופן ניהולו?

לאחר מכן, דבר עם האדריכלים וקבלני המשנה שאיתם הקבלן שיתף פעולה כדי לברר אם קל לעבוד איתם, ואם הם שילמו בזמן. שלב זה-כמעט תמיד מתעלמים על ידי שיפוצניקים-ייתן לך תחושה טובה של מזג, אופי ואמינות של קבלן. כדאי גם לשאול ספק חומרים אם האשראי של הקבלן טוב.

“הסיבה שאתה בודק את היסטוריית התשלומים שלהם היא לקבוע את הסבירות שנושאים פיננסיים – ובראשם הטלת שעבודים על הבית שלך – במהלך או אחרי הפרויקט שלך”, אומר פטרסון. יתר על כן, הוא מוסיף, “אנשי מקצוע מוכנים יותר לדבר על עבודתם של אנשי מקצוע אחרים.”

הביטו מעבר לשורה התחתונה של ההצעה – ואל תשכחו את הביטוח

שיטות חשבונאיות, ניהול והערכה לא נאותות גורמות לרוב לכישלון של הקבלן – כך שאם לא תקבל הצעה ברורה ומפורטת בזמן, עליך לשאול האם הקבלן מנהל עסק בריא.

בדוק גם שלקבלן יש את הכיסוי הביטוחי המתאים לסוג העבודה שהוא יבצע בפרויקט שלך. אף על פי שכל אחד יכול לטעון שיש לו ביטוח אחריות כללית, זה לא מבטיח שהוא תקף, עדכני ומספיק.

“זה די נפוץ שקבלנים מכוסים כנגרים, אבל אם הם נכנסים לאתר כקבלן כללי ויש נזק לבית, המבטח לא יכסה את זה והבעלים יחייב את החשבון”, אומר פטרסון.

ואל תתעלמו מביטוח פיצויים של עובדים. “לא מדובר רק בחשיבה אתית. האם אתה רוצה שאנשים יעבדו על פרויקט שאינו מוגן מבחינה חוקית? ” אומר פטרסון. “זה אומר שגם אתה לא מוגן מבחינה חוקית. אם מישהו פוגע בעצמו, אתה המעסיק, ותקבל קנס ותביעה “.

זה מה שקרה לבעלת בית אחת בשם אנט: הקבלן ששכרה עבור שיפוץ שיתוף הפעולה שלה באפר איסט סייד בסך 60,000 דולר, חסר לו מספיק עובדים, ולאחר שחתך את אצבעו בתפקיד, הוא תבע אותה בהצלחה בגין נזקים של 16,000 דולר.

תסתכל מקרוב על הצעת הקבלן שלך

כאשר יש חוסר עקביות כזה בין הצעות הקבלנים, המשפצים נותרים בחשכה למה לצפות לפרויקטים שלהם. פטרסון מסביר כי סיבה אחת לשונות העצומה בהצעות המחיר נובעת לרוב מ”תנאים כלליים “(כלומר ניהול אתרים, ניהול פרויקטים ועבודה) ו”תקורה” (עלויות העסק של הקבלן – למשל הוצאות משרד ונסיעות). שקבלנים רבים אופים בעלויות ישירות במקום לרשום כפריט משלה.

עבור שיפוץ מעיים של 800 אלף דולר, שכרה קבלן שעלויות התנאים הכלליים שלו הסתכמו ב -9.7 אחוזים בלבד מתקציב הפרויקט הכולל. במציאות, כל הקבלנים הכלליים מרוויחים כ -30 אחוזים, כך שאם הם מציגים משהו פחות, הם אופים עלויות לעבודה וחומרים. (דו”ח ההתאחדות הלאומית של בוני הבית לשנת 2017 מראה שיפוצניקים דיווחו על הכנסות של 1.8 מיליון דולר לשנת 2015, מתוכם 1.3 מיליון דולר, או 71.1 אחוזים, הלכו לשלם על עלות פריטי המכירה כגון עבודה, חומרים וסופקים. הפחתת אלה. העלויות מההכנסות הותירו רווח ברוטו של כחצי מיליון דולר – או 28.9 אחוז מההכנסות.)

קיצוץ עלויות הקבלן של ג’יין בתנאים כלליים גרם לכך שהשיפוץ שלה לא היה בפיקוח כראוי, והיא נאלצה לשכור קבלן חדש באמצע הדרך, והפסידה עשרות אלפי דולרים בתהליך.

“משתמש בנתונים כדי לקבוע את עלויות ניהול הפרויקטים, ניהול האתרים והעבודה, ובנוסף לפרק הזמן שיידרש לפרויקטים, כדי לחזות במדויק את התנאים הכלליים והתקורה, אשר יפורטו אז בבירור”, מציין פטרסון. “אנו מודיעים לבעלי הבית כמה זמן הם יכולים לצפות שהשיפוץ שלהם יימשך וכמה העבודה צריכה לעלות, מה שמאפשר להם לשאול את הקבלנים את השאלות הנכונות ולקבל את החלטת הגיוס הנכונה.”

אם הקבלן שאתה שוקל מתחמק משאלות מסוג זה, ראה בכך דגל אדום מרכזי.

“קבלנים טובים הם ספר פתוח”, אומר פטרסון.

לפרויקטים גדולים יותר, שקול חברה לבניית עיצוב

אם אתם מבצעים פרויקט שיפוצים בתקציב של 100,000 $ ומעלה, אחת הדרכים הקלות ביותר למצוא את הקבלן הנכון היא באמצעות חברת עיצוב כמו בולסטר.

“יש לך רק בית אחד – יש לנו רק צוות אחד”, אומר פטרסון. “אנו שוכרים את האנשים הטובים ביותר בתעשייה המומחים בתחום שיפוצים בניו יורק.”

התהליך היעיל של בולסטר והדגם המשולב אנכית פירושו שהאדריכל, הקבלן והבונים שלכם הם צוות אחד הפועל על גבי תהליך שיפוץ שקוף שנועד בדיוק בשבילכם. באמצעות מודלים מנבאים וטכנולוגיה קניינית, Bolster מזהה, מכמת וסופג את כל הסיכונים האפשריים בפרויקט שלך.

הצעות מפורטות מאוד מוכנות תוך שימוש בגישה מדעית לתמחור , המפרטת בדיוק על מה אתה משלם ומעצימה אותך לקבל החלטות מושכלות וחכמות לגבי הפרויקט שלך.

לבסוף, נחתם חוזה. בניגוד לחוזי שיפוצים טיפוסיים, הפרויקט מובטח כלכלית על ידי בולסטר.

“אנו מציעים חריצות, שקיפות ואחריות”, אומר פטרסון, “שהם שלושת הדברים החשובים ביותר בשיפוץ גדול בניו יורק.”