You are currently viewing ניקוי אבנית תמי 4 – שומרים על הטעם ועל הבריאות שלכם
קפסולת ניקוי אבנית תמי 4

ניקוי אבנית תמי 4 – שומרים על הטעם ועל הבריאות שלכם

זמן קריאה: 2 דקות

ברי מים מציעים שורה ארוכה של יתרונות. הם מאפשרים לכם לצרוך מים טעימים ובריאים בצורה הפשוטה ביותר שיש, מה שצפוי להגדיל את צריכת המים בבית או במשרד. מתקני וברי המים של תמי 4 עומדים בחוד החנית בתחום בישראל, ולא קשה להבין מדוע. הם כוללים מערכת טיהור פורצת דרך, המבוססת על מטהר מים מתקדם ונורת UV, לצד מגוון תכונות לשיפור הנוחות ולהתאמה אישית לצרכי המשתמשים.

אלא שגם מתקני מים וברים דורשים תחזוקה. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות רכישה של אביזרים שישמרו על המכשיר שלכם לאורך זמן, כולל קפסולת ניקוי אבנית תמי 4.

 

למה חשוב לבצע ניקוי אבנית?

אבנית נחשבת לאחד ה”אויבים” המושבעים של מכשירי חשמל המשלבים בפעולתם מים חמים, לרבות מכונות קפה, קומקומים וכמובן שגם מתקני וברי מים (אשר הרתחת מים היא חלק בלתי נפרד מהתכונות שהם מציעים). למרות שככל הנראה אין לאבנית השפעה על בריאותינו, היא עלולה לפגוע במכשיר שלכם.

 

האבנית שבמים מצטברת בצינורות המכשירים ומשפיעה עליהם לרעה בדרכים שונות. משקעי אבנית עלולים לשבש את טעם המים ולקצר משמעותית את אורך החיים של המוצר. בין השאר, בכוחם השלילי לגרום לסתימת הצינורות, להיווצרות קורוזיה, לפגיעה בגוף החימום ולנזקים נוספים. אם מוציאים את האבנית מהתמונה ניתן לכן להימנע מעלויות התיקון הגבוהות, ובעיקר המיותרות, של המכשירים.

 

עובדה נוספת היא שמכשירי חשמל הפועלים כאשר יש בתוכם אבנית בכמויות גבוהות נוטים לצרוך יותר חשמל. על רקע העלייה המאסיבית במחירי החשמל בשנים האחרונות, ברור מדוע העלמת האבנית היא צעד כלכלי חכם במיוחד.

 

הפתרון: קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4

קפסולת ניקוי אבנית בתמי 4 יכול להתבצע בדרכים שונות, לפחות על הנייר. רבים שמנסים לבחור בפתרונות ביניים – למשל חומרים טבעיים או כאלה הנמצאים בבתים של כולנו – עלולים לגלות שהם לא מתאימים למטרה זו. בכך הם עלולים שלא לפתור את הבעיה במקרה הרע, או להסב נזק משמעותי למוצר במקרה החמור יותר.

 

קפסולות ניקוי אבנית תמי 4, לעומת זאת, עושות יופי של עבודה. הקפסולות של קלין פוד, לדוגמה, מבוססים על נוסחת מלח לימון ייחודית הגורמת להסרה ולהפחתה של הצטברות האבנים והמים הקשים כמכלול (מים אשר כמויות המינרלים המומסים בהם הן גבוהות).

 

אין תחליף לטיפול שוטף

חשוב לציין שניקוי אבנית במתקן מים, בין אם של תמי 4 ובין אם של כל מותג מוביל אחר, הוא לא פתרון קסם. גם אם הקפסולות המתקדמות צפויות לעשות עבודה מצוינת כאשר הן עומדות בסטנדרטים הנדרשים ומותאמות לדגם בר המים, הן דורשות שימוש תדיר. החדשות הטובות הן שלא מדובר כאן במשימה מורכבת מדי.

 

ההמלצה היא לטפל באופן קבוע בברי המים לפחות ארבע פעמים בשנה, במרווחים קבועים. הדבר יאפשר לכם לקבל הרבה מאוד שקט נפשי, ליהנות ממים צלולים באיכות מיטבית ולשמור על המתקן שלכם לאורך זמן.