You are currently viewing הפיכת הטעינה לקלה יותר עבור משתמשי הרכב החשמלי
עמדת טעינה לרכב חשמלי

הפיכת הטעינה לקלה יותר עבור משתמשי הרכב החשמלי

זמן קריאה: 2 דקות

מערכת הזמנת תחנות טעינה חכמה נבחנת בערים בגרמניה ובספרד. המערכת מאפשרת לנהגי רכב חשמלי (EV) לשריין עמדת טעינה ושומרת על התחנה פנויה לשימושם.

טעינה של רכב EV עשויה בקרוב להיות קלה הרבה יותר עבור נהגים בגרמניה ובספרד. הסיבה היא מערכת בקרה חדשנית המאפשרת לנהגי EV להזמין תחנת טעינה ומבטיחה שהתחנה נשמרת חופשית לשימושם. המערכת אמורה להשתלב באפליקציות של מפעילים אזוריים בארבע ערים גרמניות ובעיר ספרדית אחת ולהיבדק בתחנות טעינה נבחרות בערים אלה כחלק מפרויקט MEISTER במימון האיחוד האירופי. המערכת פותחה על ידי חברת Green Mobility Solutions הגרמנית, ושמה הולם Book-n-Park. באמצעות Book-n-Park, נהגים יכולים לבדוק את זמינות תחנת הטעינה בסמארטפון שלהם ולשריין את התחנה בהתראה קצרה. סוגר חניה מופעל באמצעות סוללה, הנשלט באמצעות אפליקציה, שומר על תחנת הטעינה חופשית ומדווח על זמינות למערכת הבקרה.

מוניות ומכוניות פרטיות לבדיקת מערכת הזמנות

עמדות הטעינה הנבחרות כגון עמדת טעינה לרכב חשמלי  בהן תיבחן כעת המערכת ממוקמות בברלין ומלאגה. המשפט בברלין יכלול כמה תחנות טעינה בקרויצברג, מחוז בברלין. “תשתית טעינה זמינה באופן מהימן הוכרה על ידי עיריות רבות כמפתח לעבור ממנוע הבעירה”, ציין מנכ”ל Green Mobility Solutions, מתיאס הורנג’אק, במאמר חדשותי שפורסם באתר electrive.com.. “אנו רוצים להגדיל את היעילות, את השימוש ואת קלות השימוש באמצעות תשתית טעינה חכמה. במהלך הפרויקט ייבדקו טפסי הזמנה ושעות שונות, ובהמשך גם נכונות המשתמשים לשלם עבור שירות ההזמנות, “הסבירה רכזת פרויקט ברלין, סברינה שימל, ממחלקת הסנאט לסניף, תחבורה והגנת אקלים, השותפה בפרויקט MEISTER. באותה ידיעה. בברלין תשולב מערכת הבקרה’ מי שמעוניין יכול לבדוק את השירות בכתובת , ללא תשלום בינתיים. עמדות טעינה אלקטרוניות במלגה מצוידות בימים אלה גם במערכת הטעינה החכמה. כפי שמדווח ידיעה, תושבות החניה צריכות להיות פשוטות להתקנה, ודורשות רק “ארבעה ברגים או מליטה”, תלוי במשטח. “ההתמקדות שלנו במהלך הפיתוח הייתה בדיוק בהתקנה פשוטה ומהירה ללא יסודות, קווי אספקה ​​או עבודות בנייה”, דיווח דובר החברה. “ניתן לפרק את הסוגריים באותה קלות. כמו כן, אתה יכול להסתדר כמעט בכל מקום ללא יישום בנייה, אבל יש כאן הבדלים עירוניים. ” המחסומים המופעלים באמצעות סוללות מבטלים את הצורך בקווי אספקת חשמל וצפויים להימשך יותר משנה בתנאי הפעלה רגילים. MEISTER (ניידות ידידותית לסביבה, משולבת וקיימת כלכלית באמצעות תשתית טעינה חדשנית של אלקטרומוביליות ומודלים עסקיים חדשים) מתמודדת עם המכשולים המונעים פריסה נרחבת של EV באירופה על ידי תכנון וקידום מודלים עסקיים המעודדים מפעילים להתקין תשתית טעינה ונהגים להשתמש בתשתית זו. . הפרויקט מסתיים בפברואר 2022. למידע נוסף אנא ראה: