You are currently viewing לא יודעים מה לראות בנטפליקס? צוות זורו ממליץ על Dark

לא יודעים מה לראות בנטפליקס? צוות זורו ממליץ על Dark

זמן קריאה: 2 דקות

 

 

בזמני שגרה, אנחנו באתר זורו עובדים קשה מאוד על להפוך שירותי תקשורת לכמה שיותר משתלמים, נגישים ונוחים עבור הגולשים שלנו. בזמן הקורונה, אנחנו עדיין עושים את זה ומשקיעים בזה אפילו יותר זמן בגלל הקשיים הכלכליים אליהם רבים נקלעו בתקופה האחרונה – אבל בין לבין, אנחנו גם מוצאים זמן לשבת ולצפות בסדרות.

 

הרי בגלל הקורונה, כולנו מבלים הרבה יותר זמן בבית, וזה אומר שלא פעם במקום בילוי עם חברים – אנחנו בודקים מה לנטפליקס יש להציע. אבל למרות שאנחנו מבלים בבית הרבה יותר זמן מאשר בדרך כלל, כשאנחנו רואים סדרות אנחנו אוהבים לראות סדרות טובות, סדרות ששוות את הזמן שלנו גם כשאנחנו ממש עסוקים.

 

אז הפעם, צוות אתר זורו רוצה להמליץ לכם על סדרה שכנראה קצת שונה מהסדרות שאתם בדרך כלל צופים בהן.

 

כן כן, סדרת מקור של נטפליקס. בגרמנית.

 

הסדרה Dark, או בעברית “אפל” היא צאצא מאוד מוצלח של אבא מותחן ואמא מדע בדיוני. הסדרה זכתה לשבחים מכל עבר לאורך שלושת העונות שלה שעלו לנטפליקס בין דצמבר 2017 לבין יוני 2020, והיא נחשבת לאחת מסדרות המקור הטובות ביותר שנטפליקס חתומה עליהן, ואם זה לא מספיק – היא גם הסדרה הגרמנית הראשונה של נטפליקס. מה שנקרא, ג’קפוט.

 

הסדרה מגוללת את סיפורה של עיירה גרמנית קטנה ושקטה בשם ווינדן, מהסוג שמזכיר קיבוצים ומושבים ישראלים. אתם יודעים – כולם מכירים את כולם, בית ספר אחד, מעט מקומות בילוי. לכאורה, משעמם בכל קנה מידה אפשרי. אבל אז, בעיירה מתחולל אירוע שמרעיד אותה, כאשר אחד הילדים בעיירה נעלם ללא כל קצה חוט.

עכשיו, מכאן והלאה, יהיו מעט ספויילרים. אם אתם אוהבים לא לדעת שום דבר על הסדרה לפני הצפייה ולבוא עם ראש נקי לחלוטין, זה הזמן להפסיק לקרוא!

 

 

 

יופי, בואו נמשיך. לאורך הסדרה, הדמויות מגלות לאט לאט שדברים מאוד מאוד מוזרים קורים. אירועים על טבעיים ודמויות מסתוריות המגיחות אל הסדרה מעוררות את סקרנותן של הדמויות השונות, ולאט לאט הן מגלות כי הסיפור הרבה יותר מורכב ממה שזה נראה. מסעות בזמן, מסעות בין עולמות, דמויות המשתמשות במכונת זמן כדי לשנות את העבר – זה רק חלק קטן מהעולם המורכב והסבוך שיוצרי דארק הצליחו לייצר.

 

מבלבל, מותח ועשוי היטב

 

את השאר, עדיף שלא נגלה. באמת שלא. מה שאנחנו כן יכולים להגיד, הוא שאנחנו, צוות אתר זורו, חשבנו שהסדרה הזו נפלאה. רבים משווים אותה ל”דברים מוזרים” – Stranger Things – והיא אכן דומה לה במובנים מסויימים. אבל היא הרבה הרבה יותר מעניינת, עמוקה ומורכבת. כשחשבתם שהבנתם מה קורה, הופס – עוד טוויסט בעלילה, עוד אלמנט שלא דמיינתם, עוד דמות שמושכת בחוטים כבר מהרגע הראשון.

 

בנוסף לכל זה, הסדרה גם עשויה בצורה יוצאת דופן, החל מהצילום והבימוי, ועד לתסריט והמשחק. אז אם אתם מחפשים חווית צפייה שתשאיר אתכם במתח ותגרום לכם לבטל את כל התוכניות לסופ”ש הקרוב – אנחנו ממליצים על Dark.