You are currently viewing כל הסיבות לרכוש פילטר תחליפי לתמי 4
פילטר תחליפי תמי 4 פרימו ופמיילי

כל הסיבות לרכוש פילטר תחליפי לתמי 4

זמן קריאה: 2 דקות

אם בעבר רובנו הסתפקנו במים רגילים מהברז, המבחר הרחב היום בשוק מטהרי המים הוא מושך ומזמין. משפחות רבות בישראל רוכשות בר מים המאפשר להן ליהנות ממים מסוננים בעלי טעם נעים יותר וללא תוספים ומזהמים בעייתיים. בעזרת בר המים כל אחד מבני המשפחה, מתינוקות יונקים ועד קשישים, יכול ליהנות ממים קרים, רותחים או פושרים באיכות הגבוהה ביותר ועם סינון עוצמתי. לצד היתרונות הרבים, אמנם, לא חסרים אתגרים. המכשיר דורש תחזוקה מתמדת והחלפה של רכיבי השונים כדי לשמור על יעילות הסינון. הסננים יקרים והתחזוקה הופכת לנטל. חברות רבות בשוק מציעות סנן תחליפי לתמי 4 ולשלל החברות הנוספות הקיימות בשוק, המציע יתרונות רבים והופך את השימוש בבר המים למשתלם יותר.

מחיר נגיש

כאמור, המסננים הרשמיים בהם נעשה שימוש בברי המים הם יקרים מאוד ומוסיפים עלויות גבוהות לתחזוקה השוטפת של בר המים. מעבר לכך שעלות הבר עצמה היא די גבוהה ולרוב נפרסת לתשלומים לאורך תקופה, עלויות המסננים עשויות להעלות את המחיר באופן משמעותי. כדי להוזיל את הוצאות המשפחה על מים מטוהרים באופן משמעותי, ניתן לרכוש פילטר תחליפי לתמי 4. העלויות של הרכיבים התחליפיים נמוכה בהרבה ותאפשר למשפחה שלך לחסוך מאות שקלים בשנה.

ללא סיבוכים מיותרים

על אף שסנן תחליפי לתמי 4 הוא זול בהרבה, לקוחות רבים חוששים להתעסק עם המכשיר ופונים אל החברה הרשמית על אף העלויות הגבוהות. הם מאמינים כי תוספת העלות הזו קונה שקט נפשי וידיעה כי גורם מקצועי מטפל במכשיר ללא סיכון. חשוב לדעת כי חברות רבות בשוק מציעות לצד הסננים התחליפיים גם שירותי תיקון בר מים, התקנות ותחזוקה. כך לצד העלות הנמוכה, יש לך גם שירות אמין ומקצועי שיבטיח כי ההחלפה נעשית בצורה מקצועית וראויה וכי תקינות המכשיר נשמרת.

האם פילטר תחליפי לתמי 4 יעיל באותה המידה?

אחד החששות העיקריים שעולים במהלך הדילמה לרכוש פילטר תחליפי הוא מקורי, הוא כי הפילטרים התחליפיים הם מאיכות ירודה ובסופו של דבר נקבל מים פחות איכותיים. עם זאת, ישנם לא מעט פילטרים תחליפיים בשוק שאינם רק שווים ביכולותיהם לפילטר המקורי, אלא אף מתעלים עליו. ניתן להזמין את הפילטר בשילוב עם נורת UV עוצמתית ועל ידי שימוש במעקפים מיוחדים, להאריך את אורח חיי המסנן לשנה במקום להחליפו שוב לאחר חצי שנה. ערכות שנתיות אלו מאפשרות לך לצרוך את המים בראש שקט ולפנות אל הכתובת ממנה רכשת את הסנן עבור כל תקלה, או במידה וצריך להחליף את הפילטר.

בסופו של דבר, השימוש בפילטר תחליפי מאפשר לך ליהנות מכל העולמות – מחיר משתלם, יד מקצועי שיסייע לך בכל התהליך וכמובן, מים טעימים יותר, איכותיים יותר ונקיים יותר לשמירה מיטבית על בריאות המשפחה ועל איכות החיים.

לרכישה ומידע נוסף לחצו על הלינק – בלווטר, מכירת סנני שתיה 074-7691280