You are currently viewing אימון שמוביל לתוצאות

אימון שמוביל לתוצאות

זמן קריאה: 2 דקות

אימון שמוביל לתוצאות הוא אימון שבו אתם עושים מאמצים הרבה יותר גדולים מכל אימון רגיל. לא פעם יש הרבה מאוד אנשים אשר מתאמנים תקופה ארוכה ועדיין לא מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות, אז איך בכל זאת תצליחו להגיע לתוצאות שאתם רוצים להגיע אליהן מבלי לעשות תרגילים מסובכים שדורשים מיומנות גבוה, איך באמת תהפכו כל אימון להרבה יותר אפקטיבי? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע למטרה מבלי לצאת יותר מידי מהשגרה.

תזונה נכונה 

אין מה לעשות, לא משנה כמה האימון שלכם יהיה אינטנסיבי וחזק ללא תזונה נכונה התוצאות לא יגיעו כלל, רבים נוטים לחשוב כי לאחר אימון “מגיע להם” לאכול קצת פחמימות ריקות וסוכרים בגלל שהם התאמנו, אבל חשוב להבין כי כאשר עושים אימון עושים אותו בכדי להגיע לתוצאות ולשרוף אחוזי שומן, לא בשביל שתוכלו להרשות לעצמכם לאכול אחרי כל אימון אוכל שיכו להזיק לכם ואין לו שום ערך תזונתי מזין אלא הוא רק פחמימה.

שותים מים

כמה שיותר מים, הרעב מגיע הרבה פעמים בגלל צורך בחמצן, לא כל החמצן מגיע רק באמצעות נשימה אלא הגוף חייב מזון, בכדי להגיע לכמות החמצן שהגוף מאותת לכם שאתם צריכים אתם חייבים לשתות כמה שיותר מים. נכון, זה אולי אומר שאתם תתפנו יותר מכמה פעמים בודדות לשירותים, אבל התוצאות והיתרנות הרבים שיש לשתיית מים הן כל כך רבות שכדאי לכם לשתות לפחות 2 ליטר מים בכל יום.

מנוחה חובה

רוב האנשים אוכלים מתוך עייפות, בזמן עייפות הגוף שלכם מאותת לכם שאתם צריכים פחמימות, חובה לתת לגוף מנוחה ברגע שצריכים אותה, אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי שעות ללא שינה, לכל הפחות כל אדם זקוק ל 8 שעות שינה בלילה, ברגע שתתחילו לישון יותר מוקדם אתם תראו את התוצאות מגיעיות הרבה יותר מהר. המנוחה תעזור לכם לא רק לעצור את הדחף והחשק לפחמימות אלא גם תעזור לכם לתפקד הרבה יותר טוב במהלך היום בכל מיני משימות בסיסיות רגילות. בעיקר בקרב בני נוער יש חשיבות מאוד גדולה למנוחה וקשר ישיר בין מנוחה לבין השמנה, בני נוער בדרך כלל מוצפים בהמון גירויים כמו מחשבים, מכשירים סלולריים ועוד שמונעים מהם לישון לא פעם גם לילות שלמים, חוסר השינה פוגע ביכולת הלימודית שלהם ויחד עם זאת עלול לגרום להשמנה.

ציוד עזר

יש לא מעט סוגים של ציוד עזר שאפשר להוסיף לכל אימון שיהפכו את האימון שלכם ליתור יעיל. המוצר שעומד בראש הרשימה הוא כמובן וסט משקולות שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחיל את האימונים שלכם ביחד עם וסט, בין אם מדובר על אימוני הליכה או ריצה, ברגע שתעשו את זה עם וסט משקולות על הגוף כל אימון הופך להיות יותר עצים ואינטסניבי ויוביל לתוצאות מהירות הרבה.  יותר בשביל להגיע אימון שמוביל לתוצאות  אתם צריכים לעשות עוד כמה דברים מאוד פשוטים, שאלו יהפכו את האימון שלכם לכזה שיוביל לתואצות שאתם רוצים לקבל.

לעוד מאמרים בתחום ספורט וכושר גופני אפשר ללחוץ כאן