You are currently viewing על מסעדה בערבה, אטרקציות וצימרים בדרום
מסעדה בערבה

על מסעדה בערבה, אטרקציות וצימרים בדרום

זמן קריאה: 2 דקות

נסעתם דרומה ואתם מחפשים מסעדה בערבה? הנה כמה מהמסעדות הטובות והאיכותיות ביותר:

  • פרם אורסולה – מסעדה באווירה רומנטית כפרית עם תפריט אירופאי משובח המבוסס על חומרי גלם טריים ומקומיים.
  • המעדניה 90 – מקום מקסים בו אפשר לשבת ולהתפנק על מנות טאפס מופלאות, כריכים איכותיים, בירה ויין. בסמוך למקומות הישיבה יש חנות בוטיק בה מוכרים מוצרי ייבוא ייחודיים ומוצרים תוצרת הערבה.
  • דק בר – אוכל מעולה שכיף תמיד לאכול. מחירים נוחים. המסעדה ממוקמת בסמוך לבריכת השחייה בעין יהב. מתאים גם לילדים.

 

מה עושים בערבה?

בערבה יש המון מה לעשות בין אם יצאתם לחופשה עם כל המשפחה, התאחדתם כמה זוגות של חברים עם הילדים או נסעתם לחופשה משפחתית רק אתה והיא. הערבה מציעה קשת רחבה של אטרקציות, אתרי טבע, מפגשים עם בעלי חיים, מסלולי טיול מרגשים ועוד. אחת הפעילויות המדהימות  בערבה נקראת המרכז לתיירות חקלאית מתקדמת. במרכז תוכלו להתרשם מגידולי החקלאות של האזור, פיתוחים חקלאיים ייחודיים ולקחת חלק בסיורים מודרכים. מקום נוסף שמומלץ להגיע אליו עם הילדים הוא פארק ספיר. מקום ירוק ופסטורלי מושלם לפיקניקים באמצע המדבר.

 

בפארק יש מתקני שעשועים, שולחנות פיקניק, פרויקט פיסול סביבתי, תעלות מים ומפל. אם אתם חובבים של בעלי חיים, זה הזמן לבקר בחוות האנטילופות שם תוכלו להתרשם מיעלים, איילים דישונים ועוד או לקפוץ לביקור לקרוקולוקו – חוות תנינים מדהימה המכילה 2,000 תנינים החיים בבריאות יאור. בחווה תוכלו להקשיב לסיפורים על חיי התנינים ואפילו לפגוש גורי תנינים.

 

בין לבין, תמיד אפשר לשלב עיסוי מעולה בצימר שבו אתם ישנים כמו נוף צוקים או באחד ממרכזי הספא בערבה, סדנאות יוגה, ניקוי רעלים, משחקי ניווט מדבריים לכל המשפחה, פעילויות אמנות וכדרות, עיצוב תכשיטים ועוד.

 

איך לשלב ביקורים, אטרקציות ופעילויות עם מסעדה בערבה?

הערבה נחשבת לאזור מאוד תיירותי וישנן הרבה אטרקציות בערבה, בעיקר בעונת הקיץ החמה, בחגי ישראל כמו סוכות, חנוכה ופסח. האתרים, הצימרים, הפעילויות וגם המסעדות יחסית מלאות. לכן, אם אתם נוסעים לחופשה לכמה ימים, מומלץ לתכנן את האטרקציות, הסדנאות והפעילויות השונות ולצדן גם להזמין מקום מראש למסעדות.

 

תוכלו לבחור מסעדה בערבה לארוחת ערב או צהרים ובבוקר להזמין ארוחת בוקר בצימר שבו אתם לנים, או לחילופין ללכת לקניות ולהכין את ארוחת הבוקר בעצמכם. יש גם מסעדות שלא צריך להזמין אליהם מקום מראש והן על בסיס מקום פנוי, ולכן שווה לבדוק את זה מראה ולעשות כמה טלפונים לפני שאתם יוצאים לחופשה.

 

תכנון מוקדם של החופשה שלכם בערבה יאפשר לכם להנות מכל מה שיש לאזור הקסום הזה להציע לכם מבלי לפספס שום דבר, לשדרג את החופשה עם חוויות קולינריות מדהימות, בקיצור חופשה שאתם ואתם הקרובים לכם לא תשכחו לעוד זמן רב. בואו להנות ולחוות עם כל החושים את כל מה שיש לערבה להציע לכם.