You are currently viewing איפה לישון בבנגקוק ? המלונות הטובים ביותר בבנגקוק לשנת 2021
איפה לישון בבנגקוק המלונות הטובים ביותר בבנגקוק לשנת 2021

איפה לישון בבנגקוק ? המלונות הטובים ביותר בבנגקוק לשנת 2021

זמן קריאה: 14 דקות

1. מלון מנדרין אוריינטל  Mandarin Oriental Hotel

מלון מנדרין אוריינטל  Mandarin Oriental Hotel

מלון מנדרין אוריינטל  Mandarin Oriental Hotel | קרדיט תמונה booking.com

המלון היוקרתי הראשון של תאילנד (הוקם בשנת 1876) הנשגב מכל היבט, ממוקם ממש על נהר צ’או פראיה, ומציע חוויית מלון שאין שני לה עם חדרים מרהיבים משופעים בהיסטוריה, מגוון מתקנים מדהים, שירות אגדי, ומספר פעילויות ואירועים. . הסיפורים וההיסטוריה של אורחיו הבולטים הכוללים מחברים ידועים, ראשי מדינה ומאורות אחרים, שולבו בנרטיב ועיצוב המלון. המלון, המעוצב בסגנון קולוניאלי עשיר, כולל 324 חדרים ו -44 סוויטות (35 מ”ר עד 326 מ”ר), עם אופי ייחודי. מהחדרים נשקפים נופים נהדרים של הנהר, תקרות גבוהות ושפע של תה טבעי, משי תאילנדי, חלונות צרפתיים רחבים, אזורי מגורים מרווחים ואמבטיות מפוארות. מציע טרקלין מחברים היסטורי הפופולרי לתה. ספא עטור פרסים מציע את מרחץ רסול היחיד בעיר ומטבח ספא מיוחד. המזח המרכזי של סת’ורן / BTS Saphan Taksin נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בסירה. אטרקציות סמוכות לצד הנהר כוללות את אסיאטיק, מרכז הקניות ריבר סיטי, ארמון הגדול, שוק הפרחים, ווט פו וואט ארון.
(טלפון במלון: +66 2 659 9000)

 

2. מלון אננטרה סיאם Anantara Siam

מלון אננטרה סיאם Anantara Siam
מלון אננטרה סיאם Anantara Siam

מלון יוקרה אלגנטי המציע שילוב קלאסי של עיצוב תאילנדי ועיצוב עכשווי. יש בו 354 חדרים מעוצבים להפליא (42 מ”ר עד 126 מ”ר) וסוויטת Explorer ייחודית של ג’ים תומפסון. בכל החדרים יש טלפונים חכמים חינם עם מדריך עיר דיגיטלי ושיחות חינם לעשר מדינות. שפע של חצרות גן מקורות, בריכות קוי, חנויות, אפשרויות לסעודה רבות, מגרשי סקווש ועוד. בריכה חיצונית נהדרת. ספא מדהים עם מיטות הידראוליות מתכווננות ואמבטיות בסגנון רומאי מזמין. המלון מציע לאורחים את האפשרות להשתתף בטקס בודהיסטי מסורתי של תרומת נדבה לנזירים. נהנה ממיקום מרכזי ברובע הקניות המפורסם של בנגקוק קרוב לקניונים ושווקים רבים כמו מרכז העולם, שוק פרטונאם וסיאם פרגון.
(טלפון במלון: +66 2 126 8866)


3. מלון אתר הנופש Anantara Riverside Bangkok

מלון אתר הנופש Anantara Riverside Bangkok
מלון אתר הנופש Anantara Riverside Bangkok

מלון קלאסי בסגנון אתר נופש על גדות נהר עם עיצוב אלגנטי בהשראת תאילנדי. שבעה סוגי חדרים מחדרי דלוקס נעימים (38 מ”ר) לסוויטות נהר מרווחות עם שני חדרי שינה (114 מ”ר); כולם כוללים סמארטפונים חינם עם שיחות חינם לעשר מדינות. נקודות השיא כוללות מופע ארוחת ערב תיאפנית תיאפניאקי של שף אישי, מופעי תרבות תאילנדיים ליליים על רקע נהר בזמן שאוכלים לצד הנהר, שייט ערב / לילה בדוברות האורז המשוחזרות של המלון ואפשרויות להשכרת מבני עץ בסגנון תאילנדי להצעות / אירועים מיוחדים. אסיאטיק (שוק לילה פופולרי / יעד בידור) נמצא ממש מעבר לנהר. המלון נמצא במרחק של 15 דקות שיט בסירה מהמזח המרכזי (גישה BTS למרכז בנגקוק).
(טלפון במלון: +66 2 476 0022)


4. מלון אתר הנופש אממטה לנטה Ammata Lanta Resort

מלון אתר הנופש אממטה לנטה Ammata Lanta Resort
מלון אתר הנופש אממטה לנטה Ammata Lanta Resort

מלון נופש מוזר עם 27 וילות בריכה ייחודיות בצורת פגודה ובראשן פסלי פגסוס מעופפים, מקובצים סביב אגם שליו מעשה ידי אדם. ארבעה סוגים של וילות מרווחות ומפנקות במיוחד החל מווילות סופריור (150 מ”ר) לווילה עם בריכה משפחתית (266 מ”ר). בחדרים יש חללי פנים מפוארים בגווני אדמה, עם חדרי אמבטיה אפילו עם מזגנים. מתקנים מצוינים כמו תצוגות טלוויזיה במעגל סגור בחדרים כדי להבטיח פרטיות, בריכות מים עמוקים פרטיים, גינות פרטיות ומרפסות שמש, עם נוף מרהיב של אגם הברבורים או שדות ירוקים. אדריכלות ועיצוב קסומים מציעים אינסוף הזדמנויות צילום, במיוחד כאשר הכל מואר בלילה. אתר הנופש ממוקם באופן אידיאלי לחקור אטרקציות בפאתי בנגקוק, שכן הוא נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה משדה התעופה סוברנבומי.
(טלפון במלון: +66 2 175 1888)


5. מלון עץ בניאן – Banyan Tree  מיטב הנוף לעיר בנגקוק

מלון עץ בניאן - Banyan Tree

מלון עץ בניאן – Banyan Tree

מלון מודרני בן 61 קומות עם נוף יוצא מן הכלל של העיר בנגקוק הממוקם ברובע העסקים של בנגקוק. יש 325 חדרים מקסימים (44 מ”ר עד 143 מ”ר) עם אלמנטים מודרניים ותאילנדיים כאחד. מפורסם בזכות מסעדת הגג הייחודית המופעלת על ידי מסוקים ומספקת חוויה שאין שניה לה לסעוד מתחת לכוכבים. מלבד טיפולי הספא עטורי הפרסים, המלון מציע חדרי סוויטת ספא ​​סאנקטורי ייחודיים הכוללים חדרי עיסוי פרטיים וטיפולי עיסוי ללא הגבלה. מפעילה גם שייט מעולה בארוחת ערב (Apsara Cruise) בדוברת אורז מעץ טיק וינטאג ‘עם שפים אישיים ותפריטים מותאמים אישית. מיקום נהדר לטיולים באזור סילום. קרוב לפארק לומפיני, סה לה וי, מגי צ’וס.
(טלפון במלון: +66 2 679 1200)


6. מלון Grand Hyatt Erawan Bangkok – מלון העסקים הטוב ביותר

מלון Grand Hyatt Erawan Bangkok
מלון Grand Hyatt Erawan Bangkok

מלון עסקי פנטסטי עם מתקנים מפוארים בסגנון אתר נופש אליו ניתן להגיע בקלות דרך שתי תחנות רכבת BTS. יש 380 חדרים מאובזרים היטב (40 מ”ר עד 120 מ”ר), עם שפע אפשרויות סעודה ומרחב מסעדה המשמש כפאב בערב. מציע קוטג’ים ספא מענגים עם פאטיו חיצוניים, חדרי טיפולי ספא ועיסויים ללא תשלום. מרכז עסקים יעיל 24 שעות ביממה עם קציני מרכז עסקים ייעודיים ושירותי מזכירות מקיפים. ספא עטור פרסים כולל טיפול ספא ייחודי לגברים. מיקום מצוין ברובע הקניות Ratchaprasong בבנגקוק, עם גישה נוחה ישירה לתחנת BTS Chitlom דרך קניון Erawan Bangkok.
(טלפון במלון: +66 2 254 1234)


7. מלון Hansar – מלון העיצוב העירוני הטוב ביותר

 מלון Hansar בנגקוק

מלון Hansar בנגקוק

מלון בוטיק מרשים עם צמחייה ויעילות אנרגטית המשולב בקפידה בעיצוב. יש לו 94 חדרים פתוחים ופתוחים (59 מ”ר עד 125 מ”ר) שנראים מרווחים עוד יותר בגלל אלמנטים עיצוביים חכמים כמו אמבטיות חופשיות ומחיצות מראה. מציע לאורחים הטבות רבות כגון מזנון ארוחת בוקר חינם, עיסוי חינם להזמנה ישירות דרך אתר האינטרנט שלהם, כרטיס BTS בחינם ליום אחד, הנחה של 10% ללקוחות חוזרים ועוד. ממוקם ברובע הקניות Ratchaprasong במרחק הליכה אל מקדש ארוואן ורבים מהקניונים היוקרתיים של בנגקוק.
(טלפון במלון: +66 2 209 1234)


8. וילה אריאסום – Ariyasom Villa חווית הווילה התאילנדית המסורתית הטובה ביותר

 וילה אריאסום - Ariyasom Villa חווית הווילה התאילנדית המסורתית הטובה ביותר
וילה אריאסום – Ariyasom Villa חווית הווילה התאילנדית המסורתית הטובה ביותר

וילה תאילנדית מדהימה המציעה בית מפואר הרחק מהבית בסביבה טרופית מרכזית אך מבודדת ושופעת. חלל פתוח, חדרים מזמינים (34 מ”ר עד 70 מ”ר) עם שפע של חום, צבע ופרטים אמנותיים. ספרייה מסבירת פנים, אולם מדיטציה, אוכל עם טעמים עדינים ושקט כולל מרוממים את החוויה הביתית. מציע קורסי מדיטציה ותפריט מסעדה פסקטריאית בריאה. מיקומו קרוב לבית החולים הבינלאומי בומרונגרד הופך אותו לאידיאלי עבור תיירים רפואיים. אטרקציות וקניות באזור פלונצ’יט, צ’יטלום ואסוק נמצאים כולם במרחק הליכה.
(טלפון במלון: +66 2 254 8880)


9. מלון SO Sofitel – המלון הטוב ביותר בנושא עיצוב חדשני

מלון SO Sofitel
מלון SO Sofitel

מלון חדשני וטרנדי עם חדרים ייחודיים לפי נושאים טבעיים שונים. יש קומות נפרדות המוקדשות לכל נושא בכדי להעניק לאורחים חוויה של שהייה במלון אחר בכל ביקור. העיצוב כולל אלמנטים רבים לסיפור סיפורים המשקפים את התרבות התאילנדית המקומית. יש 238 חדרים בלתי נשכחים (38 מ”ר עד 138 מ”ר) עם אופי משלהם, חלונות מהרצפה עד התקרה, אמבטיות מפוארות, פתרונות מיני מדיה של AppleMac וברים פרטיים בחדר ללא תשלום. מציע נוף מרהיב של פארק לומפיני, שנמצא במרחק הליכה. קרוב גם לשוק הלילה של פאטפונג, לשוק סילום ול- MRT לומפיני.
(טלפון במלון: +66 2 624 0000)


10. מלון U Sathorn – העיצוב הקולוניאלי הצרפתי הטוב ביותר

מלון U Sathorn

מלון מסוגנן של אתר נופש המעוצב בתפיסת זרימה פתוחה מוצלחת המעניקה לו הילה רחבה ומרגיעה. החדר כולל עיצוב קולוניאלי צרפתי מדהים עם טוויסט אופנתי ופלטה מרגיעה לבן-לבן המנוצל היטב ב -86 החדרים שלו (32 מ”ר – 72 מ”ר). מציע סוויטות מקסימות עם תקרות גבוהות, מטבחונים חמודים, אמבטיות פתוחות, גופי כלובי ציפורים ודיוואנים מזמינים במרפסת. מרבית החדרים משקיפים על חצר המלון ובריכת השחייה ועם שפע ציפורים באוויר, קל להירגע. יש מדיניות צ’ק-אין / צ’ק-אאוט הוגנת ביותר המאפשרת לאורחים ליהנות מחדרים בדיוק במשך 24 שעות לאחר ביצוע הצ’ק-אין שלהם. ממוקם מחוץ לכביש סת’ורן; המלון מפעיל שירות הסעות לתחנות MRT ו- BTS בקרבת מקום. קרוב לשוק הלילה של פאטפונג, דרך סילום, מסעדת ורטיגו ובר Moon.
(טלפון במלון: +66 2 119 4888)


11. מלון Le Méridien Bangkok

מלון Le Méridien Bangkok 
מלון Le Méridien Bangkok

מלון זוהר בן 24 קומות עם עיצוב אמנותי הכולל גורי רטרו ואמנות מודרנית. המלון היחיד בבנגקוק שיש בו חדרים עם מיטות עגולות ותפיסת כרטיס מפתח ‘יעד נעילה’. (במשא ומתן עם מוזיאון סיאם למפות מפתח למלונות על מנת לאפשר גישה חופשית ל -40 מוזיאונים מקומיים). לכל 282 החדרים נשקף נוף מהרצפה עד התקרה ונגיעות תאילנדיות עכשוויות כמו לוחות משי ושירים תאילנדיים על הקיר. מציע בראנץ ‘ראשון פופולרי מאוד עם בדיקת בריאות בחינם וייעוץ תזונאי בחינם בכל יום ראשון אחרון בחודש. ממוקם 5 דקות הליכה מ MRT סם יאן. קרוב לסילום, שוק הלילה פאטפונג.
(טלפון במלון: +66 2 232 8888)


12. מלון Avani Riverside Bangkok Hotel – מלון העיצוב הטוב ביותר בדרכים

מלון Avani Riverside Bangkok Hotel

מינימליסטי ורענן, הכל על נהר הרי אבאני נועד לתת מענה לאורחות חייהם הקדחתניים של מטיילים עסוקים. החל מצ’ק-אין ללא נייר בלובי (בהטמעה), וכלה בתצוגות אוכל בסגנון שדה תעופה וגישה לחדר כושר למקלדת, כל התהליכים יעשו לנוחות מרבית. מודרני ומרווח, 248 החדרים (30 מ”ר עד 166 מ”ר) כוללים גווני לבן וכסף, ריהוט חוסך מקום ונופים מטורפים של נהר Chaophraya. הימצאות ממש מאחורי Anantara Riverside Bangkok, נותנת לה יתרון כיוון שהאורחים יכולים לבחור בשיעורי Muai Thai של Anantara, סיורים ולהיעזר בהטבות אחרות. המלון היחיד שהיה בו מעלית רכב, ואולם אירועים עם מטבח ויטרינה נסתר שנפתח לגורם ההפתעה (חתונות / אירועים). מסעדת גג מרהיבה ובר עם נוף עוצר נשימה של הנהר. לוקח 15 דקות להגיע למזח המרכזי / סת’ורן בסירה. אטרקציות סמוכות לצד נהר כוללות את אסיאטיק ומתחם הקניות ריברסייד.
(טלפון במלון: +66 2 431 9100)


13. מלון סוקוטאיSukothai Hotel המלון הטוב ביותר בהשראת הממלכה העתיקה

 מלון סוקוטאי - Sukothai Hotel 

מלון סוקוטאי – Sukothai Hotelקסם של העולם הישן הוא סימן ההיכר של מלון סוקוטאי המציע חוויה כמו נווה מדבר בלב מחוז סת’ורן בבנגקוק. עם שפע של צ’די, סטופות, מדשאות יפהפיות, חללים באוויר הפתוח, מראות ופסלים, המלון מענג את החושים עם הוד מלכותה של ממלכת סוקוטאי העתיקה. החדרים מעוצבים בטוב טעם עם כמה מרפסות ספורטיביות המשקיפות לחצר פנימית יפה ובריכת לוטוס. ממגוון אפשרויות לסעודה לבריכת שחייה בגודל אולימפי, יש המון מה לחקור בנכס בן 6 דונם. קרוב לפארק לומפיני ולחיי הלילה בכביש סילום.
(טלפון במלון: +66 2 344 8888)


14. מלון פרסטיז אוקורה – The Okura Prestige מלון פיוז’ן תאילנדי-יפני הטוב ביותר

מלון פרסטיז 'אוקורה - The Okura Prestige מלון פיוז'ן תאילנדי-יפני הטוב ביותר

מלון פרסטיז ‘אוקורה – The Okura Prestige מלון פיוז’ן תאילנדי-יפני הטוב ביותרמלון פיוז’ן תאילנדי-יפני עכשווי עם 240 חדרים וסוויטות (43 מ”ר עד 97 מ”ר), הממוקם בלב רובע העסקים המרכזי בעיר ברחוב Wireless, עם גישה ישירה ל- BTS Ploenchit. חדרים קלאסיים עם לוחות מיטה דיגיטליים, קימונו קיץ יפני, שירותים מודרניים בסגנון בידה יפני ונוף פנורמי לעיר. בריכת אינסוף שלוחה דרמטית שנראית משתלבת עם קו הרקיע של העיר. הספא מציע טיפולי אבן אמטיסט, מוט במבוק ושמן על בסיס זהב, כמו גם טיפולים עונתיים. ממוקם קרוב למספר שגרירויות ובמרחק הליכה ממרכזי קניות מובילים רבים כמו מרכז הקניות השגרירות, גייסורן פלאזה וסנטרל וורלד.
(טלפון במלון: +66 2 687 9000)


15. וילות צ’אקראבונגסChakrabongse Villas  חווית מגורים אריסטוקרטית מיטבית

 

וילות צ'אקראבונגס - Chakrabongse Villas

מלון בוטיק מרהיב ואקסקלוסיבי, ומגורים מלכותיים לשעבר, ממש בלב בנגקוק העתיקה. יש 7 אפשרויות לינה (12 מ”ר עד 155 מ”ר), הכוללות סוויטות נצחיות, המעוצבות בסגנון סיני, תאילנדי ועכשווי וחדרים זעירים בסגנון מרוקאי. יש לו סוויטות מפוארות, מעוטרות במשי עתיקים מסורתיים, עם נוף מדהים של וואט ארון (מקדש השחר) מהטרסות הפרטיות. מסעדת ביתן תאילנדית פנטסטית מגישה מאכלים תאילנדיים רויאליים מיוחדים ממש לצד הנהר; אידיאלי לארוחות בוקר פרטיות וארוחות ערב רומנטיות עם נרות, ולתצפית על החיים על הנהר, עם תפאורה וואט ארון. המלון נמצא במרחק הליכה מאטרקציות מובילות רבות בבנגקוק העתיקה, כמו מוזיאון סיאם, ווט פו (מקדש הבודהה השוכב), הארמון הגדול ושוק הפרחים.
(טלפון במלון: +66 2 222 1290)


16. מלון אחוזת שנחאי – Shanghai Mansion מלון העיצוב הסיני וינטאג ‘הטוב ביותר

מלון אחוזת שנחאי - Shanghai Mansion

אודה לשנגחאי משנות השלושים, אחוזת שנחאי היא מלון בוטיק בן 79 חדרים (27 מ”ר 76 מ”ר), הממוקם ממש במרכז רובע צ’ינטאון בבנגקוק, על דרך יאוואראט. העיצוב והעיצוב של המלון משקפים את הזוהר של שנגחאי העתיקה, עם חדרים, מקובצים סביב חצר פנימית גדולה ומפוללת בפנסים סיניים וגן מים יפהפה המשמש את המרכז. בחדרים יש שפע של קסם של העולם הישן עם ריהוט קיסרי, ארבע מיטות פוסטר מגולפות, טקסטיל מעוצב בצבעים ואמבטיות חופשיות. מיקום ללא תחרות בכביש Yaowarat, מה שהופך את המלון לבסיס מצוין לחקור את האטרקציות של צ’יינה טאון, שרבות מהן נמצאות במרחק הליכה – וואט טראמיט, ליין סמפנג וכו ‘קרוב מאוד להודו הקטנה ושוק פאהוראט.
(טלפון במלון: +66 2 221 2121)


17. מלון ריבה הארון Riva Arun Hotel הטוב ביותר של בנגקוק והנהר

מלון ריבה ארון - Riva Arun Hotel
מלון ריבה ארון – Riva Arun Hotel

מלון בוטיק ייחודי בסגנון “צ’ינו קולוניאלי”, 25 חדרים (22 מ”ר -73 מ”ר) הממוקם לאורך נהר צ’או פראיה המציע נוף ללא תחרות מכל צד של מסעדת הגג שלו. האורחים יכולים להתפעל משלוש מהאטרקציות הכוכבות העתיקות של בנגקוק – וואט ארון (מקדש השחר), ווט פו (מקדש הבודהה השוכב) והארמון הגדול, ונוף פנורמי של הנהר. חדרים אלגנטיים העשויים בלוח צבעים לבן וירוק זית הכוללים חללי פנים מגולפים מעץ ופרזול מעוטר. נקודות השיא כוללות סוויטות מיוחדות עם מרפסות פרטיות המאפשרות לאורחים ליהנות מנוף אישי של שקיעה / זריחה מעל וואט ארון, הנמצאות בג’קוזי החיצוני שלהם. מיקום נהדר עם ווט פו ממש מעבר לכביש, ואטרקציות מרכזיות אחרות בבנגקוק העתיקה במרחק הליכה. המלון הקים לאחרונה חזית אוכל משלו;
(טלפון במלון: +66 2 221 1188)


18. מלון סיאם קמפינסקיSiam Kempinski המלון הכי טוב בסגנון אתר נופש (ומיקום הקניות הטוב ביותר)

מלון סיאם קמפינסקי - Siam Kempinski

מלון מפואר ומפואר במיוחד עם הילה מלכותית, ממוקם ממש בלב אזור הקניות של סיאם, עם גישה ישירה ל- BTS סיאם דרך קניון סיאם פרגון. עם דלתות עץ ענק מעץ טיק המשתרע עד התקרה, גרם מדרגות מואר, מנורות רקדניות תאילנדיות בהשראת ציפורניים, מסדרונות עצומים ועיצוב המורכב בגווני זהב ואדמה, המלון משדר תחושה של פאר זוהר. יש 401 חדרים וסוויטות מקסימים, הפרושים על פני אגפים מרובים, סביב חצר מרכזית המכילה גן ובריכת שחייה חופשית. המלון היחיד בבנגקוק עם חדרי קבאנה ייחודיים המאפשרים לאורחים לצלול לבריכה, ישירות מהטרסות הפרטיות האישיות שלהם. בעל תחושת נופש טרופית אקסקלוסיבית, אך עם זאת הוא נמצא במרחק צעדים ספורים מה- BTS. למסעדות יש מאפיינים ייחודיים כמו ביתן תאילנדי מסורתי (סלה). מציע לאורחים גם אפשרות לבשל מנה בודדת בסגנונות שונים (אסייתית או לא אסייתית). מיקום נוח במיוחד ברובע הקניות Ratchaprasong עם קניון סיאם פרגון, מרכז MBK, מרכז האמנות והתרבות של בנגקוק (BACC), קניון סיאם דיסקברי, מרכז העולם, שוק פראטונאם ומקדש ארוואן, מרחק הליכה קצר משם.(טלפון במלון: +66 2 162 9000)


19. מלון Muse Hotel – המלון הטוב ביותר בנושא העיצוב של 1920

מלון Muse Hotel

Hotel Muse מציע הזדמנות לחזור אחורה בזמן ולחוות איך מלון אירופי משנות העשרים של המאה העשרים עשוי להיראות משולב בהשפעות מזרחיות. מלון הבוטיק הנושא נסיעות מציע 174 חדרים בסגנון תקופתי (39 מ”ר עד 111 מ”ר) על שם הקוסמולוגיה הבודהיסטית, עם נגיעות ומתקנים מתוחכמים. חדרים נאים עם גוונים מעץ כהה קלאסי, גופי וינטאג ‘ואמבטיות כפות רגליים. אזור טרקלין דמוי מועדון ‘SpeakEasy’ הפרוש על פני שתי קומות מעניק לאורחים מגוון גדול של אפשרויות רגיעה נוחות. יש לו שלוש כיפות פרטיות מדהימות מבחינה ארכיטקטונית על הגג שכותרתה ‘זה אישי’, ‘רומן פרטי’ ו’לעולם אל תגיד ‘אילו אורחים יכולים לשכור לחווית אוכל מיוחדת במינה. יש לו מסעדה איטלקית עם עיצוב מדהים המציעה שיעורי אופרה ובישול חיים. מיקום נהדר עם מרכז העולם,
(טלפון במלון: +66 2 630 4000)


20. מלון W Hotel,  המלון הכי שיק 

מלון W Hotel

מלון אופנתי להחריד עם מוסר עיצוב תאילנדי משונה שמשולב בצורה מבריקה בעיצובו הנוצץ. החל מציור נמר של סברובסקי פיניקס בלובי, וכלה במסכי טבעת אגרוף תאילנדית מוזהבים, מתקני תאורת טוק טוק ובריכת שחייה בצורת גלגל עין עם מוסיקה ותאורה מתחת למים, כל מה שבמלון W הוא חדשני. המלון היחיד שיש לו שני אישים מובחנים; הצד הקדמי האופנתי שלה תופס מגדל זכוכית בן 31 קומות. ‘בית סת’ורן’ הוא הפנים השני והמסורתי יותר שלו – אחוזה קולוניאלית משוחזרת בת 127 שנים, הסמוכה למלון הראשי הכולל ארכיטקטורה ניאו-קלאסית. יש חדרים מתוחכמים המיוצרים בלבן, שחור, זהב וסגול, עם ריהוט כרום מעוצב בהתאמה אישית, מיטות מרופדות בעור תנין, כריות כפפות אגרוף מפאייט זהב וכיסאות נדנדה עכשוויים. בר ה- Woo עטור הפרסים הוא אחד המקומות המגניבים ביותר בבנגקוק. ספא עתידני עם מיטות זוהרות שמשנות צבע, חמאם (חמאם טורקי), וטיפולים בהשראת אגרוף תאילנדי מואי. יש תפיסת שירות 24 שעות ביממה / מתי שהיא מוכנה לגרום לכל דבר לקרות (הובלת מנות גורמה ממדינות אחרות, טיולי מסוקים ברחבי העיר וכו ‘). מיקום נהדר בסאתורן, עם גישה נוחה ל- BTS צ’ונג נונסי, קרוב לאטרקציות לצד הנהר וגם לאטרקציות בעיר. במרחק הליכה – מועדון לילה Ce La Vie, שוק הלילה Silom וחיי הלילה ב- Sathorn sois 10 & 12. יש תפיסת שירות 24 שעות ביממה / מתי שהיא מוכנה לגרום לכל דבר לקרות (הובלת מנות גורמה ממדינות אחרות, טיולי מסוקים ברחבי העיר וכו ‘). מיקום נהדר בסאתורן, עם גישה נוחה ל- BTS צ’ונג נונסי, קרוב לאטרקציות לצד הנהר וגם לאטרקציות בעיר. במרחק הליכה – מועדון לילה Ce La Vie, שוק הלילה Silom וחיי הלילה ב- Sathorn sois 10 & 12. יש תפיסת שירות 24 שעות ביממה / מתי שהיא מוכנה לגרום לכל דבר לקרות (הובלת מנות גורמה ממדינות אחרות, טיולי מסוקים ברחבי העיר וכו ‘). מיקום נהדר בסאתורן, עם גישה נוחה ל- BTS צ’ונג נונסי, קרוב לאטרקציות לצד הנהר וגם לאטרקציות בעיר. במרחק הליכה – מועדון לילה Ce La Vie, שוק הלילה Silom וחיי הלילה ב- Sathorn sois 10 & 12.
(טלפון במלון: +66 2 344 4000)


21. מלון שנגרי-להShangri-La Hotel המיקום הטוב ביותר בנהר

מלון שנגרי-לה - Shangri-La Hotel

אתר נופש משתרע על פני שני המגדלים עם 802 חדרים וסוויטות (36 מ”ר עד 235 מ”ר), שנמצא במרחק צעדים ספורים בלבד ממזח BTS Saphan Taksin / Sathorn. בסיס מדהים לחקר אטרקציות על גדות הנהר. בעל חזית הנהר הארוכה ביותר של מלון לצד הנהר (משתרע על כמעט רבע מייל), ומציע נוף נהר נהדר. שני המגדלים שלו מקיפים גנים טרופיים עבותים עם שפע של עצי דקל, סחלבים ופרחים, ומעניקים לאתר הנופש אווירה כמו אווירה. בעל לובי עמודים יפהפה, עם תקרות גבוהות, נברשות קריסטל ומזרקות רבות. החדרים מעוצבים בסגנון תאילנדי עכשווי עם משי ג’ים תומפסון עשיר, ריצוף עץ וריהוט. יש לו שתי בריכות שחייה גדולות ואחד ממרכזי הכושר הגדולים בבנגקוק (10,000 מ”ר) המציעים 40 אפשרויות כושר וספורט מדהימים. במרחק הליכה ממגדל לבואה (בר הנגאובר), וואט יאנאווה (מקדש הסירה). אסיאטיק, מוזיאון הדוברות המלכותי, המוזיאון הרפואי סריראג ‘, הארמון הגדול וואט פו וואט ארון נמצאים במרחק נסיעה קצרה בסירה. מיקומו קרוב ל- BTS Saphan Taksin מעמיד את אזורי הקניות (קניונים בסיאם, צ’יטלום וכו ‘) בהישג יד.
(טלפון במלון: +66 2 236 7777)


22. מלון סנט רג’יסSt. Regis המסורת הטובה ביותר ושירות משרת אישי בהתאמה אישית.

מלון סנט רג'יס - St. Regis
מלון סנט רג’יס – St. Regis

רחוב סנט רג’יס, בנגקוק, מפואר ומשופע במסורות משפחתיות, עם גישה ישירה ל- BTS Ratchadamiri, מציע 227 חדרים מרווחים (45 מ”ר עד 250 מ”ר) המשלבים יצירות אמנות מעוטרות עם עיצוב עכשווי ונופים דרמטיים של בנגקוק המלכותית. מסלול הגולף של מועדון הספורט וקו הרקיע של העיר. לחדרים יש הרבה אופי עם חלונות מהרצפה עד התקרה, רצפות עץ טבעי, שטיחים עבותים, ריפודים מפוארים, עם סוויטות גדולות יותר עם שטח מזווה נדיב לשהייה ממושכת. יש שירות משרת 24 שעות למופת המורשה לייעל את הליכי הצ’ק-אין; הם זמינים גם באמצעות יישום משרת אלקטרוני. המלון מקיים טקס חרב יין בבר שלו מדי ערב ותכנית אפיקיונאדו המציעה לאורחים חוויות מיוחדות. מקדש ערוואן, אמרין פלאזה, מרכז הקניות השגרירות המרכזית, מרכז העולם,
(טלפון במלון: +66 2 207 7777)


23. מלון הסיאם – The Siam מיטב וילות בריכה עתיקות 

מלון הסיאם - The Siam
מלון הסיאם – The Siam

מלון בוטיק פנומנלי, חדור עתיק, עם גדות נהר עם 39 חדרים (80 מ”ר עד 160 מ”ר) במתחם שופע של 3 דונם, הממוקם ברובע דוסיט המלכותי בבנגקוק. מציע 10 וילות בריכות מדהימות עם נושאים (סיני, ארט דקו וקולוניאל תאילנדי) עם טרסות על הגג וסוויטות נושא המשקפות היבטים שונים של התרבות התאילנדית (כתבים, מפות, שלטי בית חנויות וכו ‘). מעוצב להפליא עם חצרות פנימיות, מסדרונות שיש רחבים, גלריות עתיקות וגנים מעוצבים. לחדרים יש קסם אקזוטי עם תקרות גבוהות, מנורות התלויות על חבלי בד, אמבטיות ענק ועץ טיק כהה. האוסף המשמעותי של אמנות, עתיקות וסקרנות יקרים מפז, מציע שפע של אפשרויות לחקר וגילוי. בעל בתי עץ טיק תאילנדיים היסטוריים (מאת ג’ים תומפסון) שהפכו למסעדה, וילה תאילנדית מיוחדת. למלון טבעת אגרוף תאילנדית משלו, בית מרחץ בהשראת חמאם וטרקלין קעקועים פופולרי המציע קעקועי מקדש מקודש. יש משרת לכל אורח והפלגות פרטיות על דוברת מעץ טיק. ממוקם קרוב לגן החיות דוסית וארמון טיק וימאנמק. המזח המרכזי / BTS Saphan Taksin נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה בסירה.
(טלפון במלון: +66 2 206 6999)


24. שרתון גרנדה סוקהומוויט – Sheraton Grande Sukhumvit  המיקום הטוב ביותר במרכז העיר

 שרתון גרנדה סוקהומוויט - Sheraton Grande Sukhumvit
שרתון גרנדה סוקהומוויט – Sheraton Grande Sukhumvit

מלון גרנד עם 420 חדרים (40 מ”ר עד 77 מ”ר) הממוקם באסוק, עם חיבור ישיר לרכבת העילית ובמרחק צעדים ספורים מהרכבת התחתית. החדרים מציעים עצים עשירים, כסאות עץ טיק, משי תאילנדי אלגנטי, כריות נוי ושטיחים קטיפה, ומציעים תערובת של אלמנטים אסייתיים בעיצוב קלאסי, עם נוף יפה לעיר או לאגם רצ’אדה. סוויטות נושא מציעות יוקרה מהשורה הראשונה עם ריהוט מגולף, אמבטיות ג’קוזי עם טלוויזיות, פטיו וג’קוזי פרטי בחוץ. בעל שירות קשר מיוחד למטען המציע משלוח מזוודות מדלת לדלת לכל יעד, ומבטל את הצורך של האורחים לשאת מטען ולבדוק אותם בשדות תעופה. מציע “סעודה בחושך” ייחודית, בה האורחים טועמים אוכל בחושך מוחלט, מוגש על ידי מדריכים לקויי ראייה. מיקום מרהיב באסוק, עם גישה נוחה לאטרקציות לאורך קווי BTS ו- MRT. קניון טרמינל 21, קניון EmQuartier ו- Emporium, Dinosaur Planet ושני פארקים נמצאים כולם במרחק הליכה.
(טלפון במלון: +66 2 649 8888)


25. מלון Oriental Residence – המלון הטוב ביותר לשהייה ארוכה

מלון Oriental Residence

מלון בוטיק מתוחכם בגורד שחקים אלגנטי עם 145 בתי מגורים בשירותים (45 מ”ר עד 188 מ”ר) שהם בהירים, אווריריים ואידיאליים לשהייה ממושכת. בעל הילה של יוקרה מאופקת עם חדרים וסוויטות בסגנון דירות בגווני פסטל עם מטבחונים מאובזרים היטב וחדרי אמבטיה נדיבים. המלון מוקף על ידי שגרירויות, ומציע שורה ייחודית של משקאות ייחודיים המועדפים על השגריר. ממוקם במיקום מרכזי במרחק הליכה מ- BTS Ploenchit ואטרקציות באזור Ratchaprasong.
(טלפון במלון: +66 2 125 9000)