You are currently viewing מעבדה לתיקון מחשבים ניידים
מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

זמן קריאה: 3 דקות

שאלות נפוצות בנושא תיקון מחשב נייד …

שכאשר יש צורך לבצע טיפול במחשב שלך, יתכן שיש לך שאלות או חששות מסוימים לגבי תהליך התיקון של המחשב האישי שלנו. להלן מספר תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר שיש לך בנוגע לתיקון המחשב שלך. כמובן שאם יש לך שאלות אחרות אל תהסס לשאול בכל עת.

 

מדוע אתה צריך לקחת את המחשב שלי כדי לתקן אותו?

אמנם יש אפשרות לשירותי תמיכה באתר ומרחוק, אך לרוב אלה משמשים לתיקונים ובדיקות שגרתיות יותר ומחויבים על בסיס שעתי. שירותים גדולים יותר כגון הסרת וירוסים ותוכנות זדוניות, תיקוני מערכת הפעלה ושדרוג חומרה דורשים, החלפת מסך שבור במחשב נייד, או בכלל תקלות חומרה לוקחות יותר זמן ונהלים מבוקרים יותר בסביבות מבוקרות ולכן צריכים מעבדה לתיקון מחשבים ניידים , שם יעברו במקרה הצורך גיבוי והגנה על נתוני המחשבים שלך. מרבית התיקונים מחוץ לאתר מתבצעים בעלות קבועה והופכת את התיקונים לזולים יותר עבור הלקוח ומאפשרת לנו לבצע שירות הרבה יותר יסודי ויסודי.

 

כמה זמן ייקח לתיקון המחשב שלי?

להשלמת רוב התיקונים לוקח 2-4 ימים. ישנם מצבים בהם התיקונים עשויים להימשך זמן רב יותר כמו למשל יש להזמין חלקים. במעבדה משתמשים רק בחלקי חילוף איכותיים, מקוריים ולעיתים קרובות, ולא להשתמש בחלקים זולים, אשר ייכשלו רק תוך זמן קצר. חלקים אלה לא תמיד זמינים, במיוחד עבור מחשבים ישנים יותר, ולכן ייתכן שייקח זמן עד שתמצאו את חלקי ההחלפה הנכונים.

 

כמה יעלה תיקון המחשב שלי?

קשה לענות על זה עד שהייתה לנו הזדמנות להעריך במלואה את הבעיות שיש לך במחשב שלך ומה יידרש כדי להחזיר אותו למצב עבודה מלא. בקבלת המחשב למעבדה לתיקון מחשבים ניידים אתה בדרך כלל תישאל לגבי הבעיות שאתה נתקל כרגע במחשב שלך ומה אתה מצפה שיקרה, ואז נבדוק מה יהיה עליך לעשות כדי לוודא ש מחשב מבצע כפי שאתה מצפה ומציג בפניך הערכה מה תהיה עלות התיקון. ישנם זמנים נדירים שבהם החשבונית הסופית עשויה להיות מעט גבוהה יותר בגלל בעיות בלתי צפויות המופיעות במהלך התיקונים, אך תמיד יצור איתך קשר כדי לאשר את החיובים הנוספים לפני ביצוע העבודות הנוספות.

 

מדוע אני לא צריך לקנות מחשב חדש?

חלק מהייעוץ הראשוני הוא לקבוע את האפשרויות הטובות ביותר עבורך ועבור צרכי המחשב שלך. לפעמים, שדרוג למערכת מחשבים חדשה הוא האפשרות הטובה ביותר עבורך, ו- במעבדה יהיו שם כדי לעזור להפוך את תהליך השדרוג לחוויה הטובה ביותר עבורך.

 

האם אאבד מסמכים, תמונות או נתונים אחרים כשתתקן את המחשב שלי?

ההגנה על הנתונים שלך היא העדיפות הראשונה במעבדה לתיקון מחשבים ניידים. כל עוד הכונן הקשיח ושלמות הנתונים עדיין במצב תקין, תמיד תבקשו שירות גיבוי מלא של המערכת והנתונים שלך. אם יש בעיה בנתונים במערכת שלך, נודיע לך על הבעיה ונדון באפשרויות שיש לך קדימה.

 

איך המחשב שלי חטף וירוס?

נכון לעכשיו, יש מעל 150,000 צורות חדשות של וירוסים ותוכנות זדוניות שמשתחררות מדי יום. הדרכים הנפוצות ביותר להיכנס למערכת שלך הן באמצעות הורדות של תוכנה מאתרי הורדה לא חוקיים, פגיעויות בתוכנה המותקנת כעת, לחיצה על קישורים זדוניים בהודעות דוא”ל או ביקור באתר פגום, אפילו אתרים לגיטימיים ידועים.

 

כיצד אוכל למנוע את הידבקות במחשב שלי בעתיד?

הדרכים הטובות ביותר להגן על המחשב כוללות:

הפעלת פתרון הגנה מפני וירוסים / תוכנות זדוניות באיכות גבוהה

הפעל כמשתמש רגיל ולא כמנהל מערכת

בסופו של דבר זה מסתכם בהתנהגותם של משתמשי המחשב בזמן הגלישה באינטרנט.

ודא שאתה פועל מאחורי תוכנה וגם חומת אש חומרה

עדכון כל התוכנות המותקנות שלך

לעולם אל תלחץ על קישורים בהודעות דוא”ל אלא אם כן אתה בטוח לחלוטין שאתה יודע את מקור ההודעה

 

מהו האנטי-וירוס הטוב ביותר למחשב שלי, ועדיף בחינם?

כולנו אוהבים חופשיים, נכון? כמו שאומר האמרה … ‘אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו.’ אמנם אין כל אחריות של 100% לפיתרון אנטי-וירוס, אך המצב הנוכחי של התקפות וירוסים ותוכנות זדוניות במערכות מחשב של ימינו מבקש לא להמליץ ​​עוד על אף אחד ממוצרי האנטי-וירוס החינמיים הזמינים כעת. הם פשוט לא מציעים את אותה איכות הגנה כמו מוצרים בתשלום. כשאתה משלם עבור מוצר האנטי-וירוס שלך, אתה מקבל הגנה טובה בהרבה ממה שמציע כל הפתרונות החינמיים.

 

האם במעבדה בונה מחשבים מותאמים אישית?

בהחלט. ניתן להזמין לך מערכת חדשה לחלוטין המשתמשת רק בחלקים ורכיבים שנבחרו ביד באיכות הגבוהה ביותר, ואז להרכיב אותה ולהגדיר אותה במיוחד לשימושך. צרו קשר עם המעבדה לקבלת פרטים מלאים וייעוץ חינם להפעלת הבנייה המותאמת אישית שלכם עוד היום.

 

האם המעבדה מתקנת מחשבי אפל מקבוק מקינטוש?

המעבדה שלנו מתמחה בתיקון של מחשבי מק של אפל מקבוק, איימק Macbook. ואנו בין המעבדות היחדיות בארץ שמתקנות ומחזיקות מלאי גדול של חלקי חילוף.