You are currently viewing כיצד התאוששות מאסון מצילה לכם את העסק
כיצד התאוששות מאסון מצילה לכם את העסק

כיצד התאוששות מאסון מצילה לכם את העסק

זמן קריאה: 3 דקות

עבור ארגונים במגזר הציבורי או הפרטי אין מקום לשיבוש בשירותים. כאשר הם מתמודדים עם אסון טבע, חירום או התקפת סייבר, ארגונים אלה צריכים להמשיך ולהפעיל יישומים קריטיים למשימה להפעלת פלטפורמות חיוניות כמו מרכזים טלפוניים, מסדי נתונים של חולים ושופטים ואתרי למידה מקוונים. אסטרטגיית התאוששות מאסון נחוצה לארגונים במגזר הציבורי שצריכים להיות שם עבור הקהילות שלהם.

עד לאחרונה פתרונות התאוששות מאסון רבים היו יקרים, במיוחד עבור המגזר הציבורי. פתרונות DR מסורתיים מקומיים דרשו מרכזי נתונים משניים, לפיהם הלקוחות היו צריכים לשלם עבור מחשוב עם ביצועים גבוהים סרק, רשיונות תוכנה כפולים ומשאבים אחרים כדי להבטיח את מוכנות האסון.

 

גיבוי או DR?

בגלל האתגרים של DR, ארגונים רבים מהמגזר הציבורי מתמקדים בפתרונות גיבוי פשוטים יותר ומבוססים כגון גיבוי ענן. עם זאת, הגיבוי אינו בנוי כדי לשחזר יישומים או למנוע השבתה. גיבויים יכולים לשמור נתונים, אך במקרה של הפרעה קשה ב- IT, יתכן שייקח ימים של עבודה ידנית כדי לשחזר את הנתונים ולקבל שוב עומסי עבודה. במקום זאת, DR שואף להגן על נתונים ולהביא לנתונים ויישומים שלמים לפעול במהירות האפשרית.

 

שירותי התאוששות מאסון בחברת IP מחשבים

התאוששות מאסון IP מחשבים , המוצעת מאיתנו, יכולה לסייע לארגונים להפחית את עלות הבעלות הכוללת של DR (TCO) ולהשיג המשכיות עסקית. עם התאוששות מאסון IP מחשבים, ארגונים בכל גודל יכולים להשתמש ב- שירותי גיבוי שלנו כאתר התאוששות אלסטי מבלי להשקיע במרכזי נתונים לשחזור או לשלם עבור משאבים כפולים סרוקים. התאוששות מאסון IP מחשבים משפרת גם את העמידות. זה פורס במהירות ומספק את אותו התהליך ללא קשר לגירסת מערכת ההפעלה (OS) או ליישום. זה גם מאפשר ללקוחות לבצע בדיקות מוכנות DR תכופות מבלי להשפיע על שכפול או פעילויות משתמשים.

 

1: הארכיטקטורה מתאר כיצד עובד התאוששות מאסון IP מחשבים.

 

התאוששות מאסון אסון IP מחשבים משכפלת כל העת נתונים מתשתית המקור שלך (פיזית, וירטואלית או ענן) למערכי האחסון שלנו שממוקמים בדאטה סנטר בישראל. אינך משלם עבור רישיונות תוכנה כפולים או מחשוב בעל ביצועים גבוהים. במקום זאת אתה משלם עבור מחשוב ואחסון בעלות נמוכה. סביבת השחזור המסופקת במלואה מושקת רק כשאתה יוזם כישלון במהלך שיבוש IT או בדיקת DR.

 

IP מחשבים התאוששות מאסון מחייבת מדי שעה לשרת מנוהל , כך שתוכל להגדיל את השימוש למעלה או למטה לפי הצורך, ללא חוזים ארוכי טווח. זה מועיל לארגונים עם כמויות משתנות של נתונים, כמו אלה שמגדילים את הפעולות במהלך אסונות טבע, משברים רפואיים או מקרי חירום אחרים בקהילה.

 

DR עבור מספר יישומים ומסדי נתונים

ארגונים במגזר הציבורי תלויים במגוון יישומים; לדוגמה: Oracle Database, Oracle ERP, SAP ERP, SAP S / 4 HANA,  Priority, Microsoft SharePoint ו- Microsoft SQL Server. המגוון של היישומים יכול להפוך את זה למסובך, אינטנסיבי לעבודה ויקר להתקין ולתחזק פתרונות DR נפרדים – במיוחד אם אתה צריך להשתמש בתוכנת DR ספציפית ליישום.

 

IP מחשבים   Disovery Recovery – משחזר נתונים ברמת החסימה, המאפשרת לארגונים להשתמש בהם לכל היישומים והמאגרים הפועלים בגירסאות נתמכות של מערכת ההפעלה Windows ו- Linux. התאוששות מאסון של IP מחשבים מספקת תהליך יחיד ליישום, הפעלה וביקורת של מוכנות התאוששות ללא קשר לאפליקציה או למסד הנתונים. לקבלת צלילה עמוקה טכנית בהגדרת פרויקט התאוששות מאסון IP מחשבים, עיין בקורס המקוון הזה ללא עלות של 90 דקות .

 

יעדי התאוששות

כדי לחזור במהירות לפעולות רגילות במהלך שיבוש ב- IT, יש לשחזר יישומים במהירות ולהגן על נתונים. שתי הדרישות הללו מוגדרות כמטרת זמן התאוששות (RTO) ומטרת נקודת התאוששות (RPO). RTO הוא פרק הזמן המרבי שהארגון שלך יכול לסבול השבתה במהלך הפרעה ב- IT. RPO הוא משך הזמן המרבי בו הנתונים שלך עלולים ללכת לאיבוד.

 

התאוששות מוירוס Ransomware

ארגונים מהמגזר הציבורי המשתמשים ב- IP מחשבים  Disaster Recovery יכולים לבחור באיזו גרסה של שרתי המקור שלהם יש להפעיל באתר היעד שלהם. לדוגמה, אם שרתי המקור שלך נפגמו כתוצאה משינויי מערכת מקריים או התקפות סייבר כמו תוכנת ransomware, באפשרותך להפעיל יישומים מנקודת זמן קודמת, בלתי פגומה, עקבית ולא במצב המעודכן ביותר שלהם.

 

2: משתמשים יכולים לבחור את נקודת ההתאוששות ממנה יש להפעיל את מכונות היעד שלהם נשמרים עד 7 נקודות שיחזור של 7 ימים עוקבים.

 

שיטות העבודה המומלצות של DR

ליישום DR מוצלח, התחל במיפוי סביבת המקור שלך ובחירת השרתים שברצונך לשכפל. עבור כל אחד משרתים אלה, זהה מאפייני אחסון ורשתות, הגדר את יעדי השחזור (RPO ו- RTO), והזדמן את הזכותך למיקוד היעד ניתן לבצע זאת בשירות עצמי או בסיוע השירותים המקצועיים IP מחשבים

 

יש לכלול את יעדי המיפוי, רשימת השרתים וההתאוששות בתוכנית DR שלך . כמו כן, כלול את נהלי התגובה שלך לאירוע, נהלי תגובה לפעולה ותכנית התקשורת.

 

לאחר שתגדיר את פרויקט ה- DR שלך, בצע בדיקות סדירות. בדיקות DR ממחישות אם פיתרון DR שלך מתאים ויכין את המהנדסים וצוותי התמיכה שלך להגיב במהירות ובמדויק לאסון. התאוששות מאסון IP מחשבים מסייעת לארגונים לבצע בדיקות DR בלי לדאוג להפרעה בביצועים או לאובדן נתונים. ביצוע בדיקה לא מפסיק לשכפל ואינו משפיע על יישום המקור.