You are currently viewing יתרונות ושיקולים לווירטואליזציה של שרתים
שירותי מחשוב

יתרונות ושיקולים לווירטואליזציה של שרתים

זמן קריאה: 3 דקות

עבור מנהלי מערכות הזקוקים לשרת שלהם לחבוש מספר כובעים, וירטואליזציה של שרתים היא פיתרון אידיאלי המאפשר ליצור מספר שרתים וירטואליים. חסכוני ויעיל, וירטואליזציה של שרתים מאפשרת חלוקת השרת ומאפשרת לכל שרת וירטואלי להיות מוקדש לפונקציות ספציפיות. אם יש לך משתמשים שצריכים להיות מופרדים זה מזה או צריכים להריץ מספר יישומים על אותו שרת, וירטואליזציה של שרתים עשויה להיות אפשרות קיימא לעזור לך לעמוד ביעד זה מבלי לנקוט ברכישת שרתים יקרים נוספים. בואו לחקור כמה מהיתרונות הרבים של וירטואליזציה של שרתים ודברים שכדאי לקחת בחשבון. 

יתרונות 

וירטואליזציה של שרתים יכולה לעזור לצוות ה- IT שלכם לעבור מלהיות בניהול חומרה להתמקד בשיפור השירותים שהם מספקים לארגון שלכם. עבור מנהלי IT שמלהטטים עם מספר שרתים ושולחנות עבודה, וירטואליזציה של שרתים יכולה לעזור לצוות שלך:

תחסוך כסף. מחשש שכישלון של יישום או תוכנית אחת יכול להפיל שרת שלם, חברות רבות מפעילות יישום אחד או שניים בכל שרת כדי להגן על תקינות השרתים שלהן. וירטואליזציה של שרתים מאפשרת למחלקות IT להפוך שרת ייעודי יחיד לריבוי משימות שיכול להתאים טוב יותר לעומסי העבודה המשתנים. כאשר אתה משתמש בווירטואליזציה של שרתים כדי לחלק שרת פיזי אחד למספר מכונות וירטואליות, אתה יכול להפעיל מספר מערכות הפעלה בו זמנית בשרת פיזי אחד. אי צורך להשקיע בשרתים פיזיים נוספים פירושו שאתה חוסך כסף בעלויות החומרה ושהשרת שלך תופס פחות מקום פיזי במקום העבודה שלך.

שמור אנרגיה. וירטואליזציה של שרתים מצמצמת את מספר השרתים הפיזיים שהעסק שלך זקוק להם בכדי לפעול ביעילות. פחות שרתים לחשמל פירושם הפחתה בכמות האנרגיה הנדרשת להפעלת קירורם. ככל שהמגמה לשיטות IT ירוקות ממשיכה לגדול, הפחתה זו בצריכת האנרגיה לא רק יכולה לחסוך לך זמן, אלא גם להגביר את המוניטין שלך בקרב צרכנים ולקוחות מודעים לסביבה.

לחסוך זמן. מכיוון שלצוות ה- IT שלך יהיו פחות שרתים פיזיים לניהול, הם יכולים להשקיע פחות זמן במשימות ידניות הנדרשות לתחזוקת שרתים. בנוסף, מכיוון שהתקני אחסון מאוגדים בשרת יחיד, ניתן לבצע משימות כמו גיבוי, ארכיון ושחזור נתונים במהירות ובקלות יותר. 

סביבות בדיקה בטוחות יותר. אם הצוות שלך שוקל להפיץ תוכנות או יישומים חדשים, וירטואליזציה של שרתים מאפשרת לצוות שלך לבדוק תוכנות חדשות בשרת וירטואלי אחד מבלי לדאוג להשפיע על משתמשים אחרים. 

שיקולים חשובים

שירותי מחשוב אשר מציעים וירטואליזציה של שרתים מקלה על הקמת שרתים וירטואליים חדשים – שיכולים להיות גם ברכה וגם קללה. עבור חברות עם מספר פונקציות ומחלקות, צוות ה- IT שלך עשוי לקבל מספר רב של שרתים וירטואליים לניהול. קיום מערכת שתוכל לעקוב אחר אופן השימוש במשאבים הווירטואליים שלך במשאבים הפיזיים שלך, כמו גם היכן הכל נמצא, חיוני לניהול נכון של מערכת שרתים וירטואליים. 

וירטואליזציה של שרתים אינה מתאימה לכל חברה או פתרון תוכנה. יישומים ותוכנות מסוימים דורשים זיכרון רב ועוצמת עיבוד כדי לפעול ביעילות, ולכן ייתכן שעדיף להשאיר אותם בשרת ייעודי. צוות אנשי ה- IT של מחשב שירות עכשיו יכול לעזור לך להעריך את השימוש בשרת שלך ולחקור כמה זיכרון וכוח כל אחד מהתוכנות והיישומים שלך משתמש כדי להעריך אם וירטואליזציה של שרתים היא הבחירה הנכונה עבורך. 

צמצם את זמן ההשבתה באמצעות השכרת שרתים

חברות ששוקלות וירטואליזציה של שרתים צריכות להיות מודעות לכך שהזמן והמאמץ שלוקח להקים שרתים וירטואליים יכולים לגרום להפסקת זמן עבור השרת הפיזי שלהם. עבור בתי חולים, מכבי אש, משרדי ממשלה ואחרים שאינם יכולים להסתכן ולו כמה דקות של השבתת שרתים, אנו ממליצים לפנות לחברת ativate.co.il, כדי לדון בהשכרת שרתים כדי למזער את ההשפעה של וירטואליזציה של שרתים על הפרודוקטיביות שלך. פעולות יומיומיות. קיום שרת נוסף באתר לתקופה קצרה יכול לסייע בזירוז התהליך מבלי לוותר על יכולתך לשרת את לקוחותיך. 

השכרת שרתים
השכרת שרתים

 

איכות ותמיכה שאתה יכול לסמוך עליהם

שירות המחשבים עכשיו שמח לספק שירותים באתר לעסקים באזור דרום מערב אוהיו. אתה צריך להיות מסוגל להשקיע יותר זמן בפיתוח העסק שלך ופחות זמן לדאוג לציוד המשרדי שלך – שם המומחים ב- Computer Service Now יכולים לעזור. שירותי המחשוב שלנו , כולל תיקון מחשבים, שדרוגים, כיוונונים ועוד הרבה יותר מציעים לכם אפשרות קלה וללא טרחה לשמור על מחשבים משרדים.

עם רמת הלקוחות והשביעות הרצון הגבוהה שלנו, שירות המחשבים עכשיו עובד קשה כדי להיות חברת ה- IT המובילה באזור סינסינטי ודייטון. אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות IT שנשארים במסגרת התקציב שלך. בפרויקטים הקשורים ל- IT גדולים וקטנים, הניסיון, המומחיות ומגוון השירותים שלנו מאפשרים לנו לספק את התמיכה הדרושה לך כדי לענות על הצרכים העסקיים שלך. צרו איתנו קשר עוד היום ותנו לנו לפתור את כל צרכי ה- IT שלכם עוד היום!