You are currently viewing מה עושה עורך דין פלילי ?

מה עושה עורך דין פלילי ?

זמן קריאה: 2 דקות

כולנו רוצים לחיות חיים שלווים ורגועים, לא סתם אני מאחלים בכל הזדמנות למכרים ולאנשים שאנחנו אוהבים את הברכה “שיהיה לכם נחת” כי השלווה הוהרוגע הם שאיפה לדרך חיים בריאה יותר, רגועה הרבה יותר וכזאת שתמיד תשמור עלינו מכל רע, אבל מה לעשות שהמציאות היא קצת שונה ולפעמים דברים משתנים, יש לא מעט סיפורים על סכסוכי שכנים פשוטים שפתאום הגיעו לרמה של אלימות פיזית והסתיימו בחקירה משטרתית ואז אתם שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי במרכז, אז מה עושה עורך דין פלילי ? למה הוא דואג ואולי אתם אפילו בכלל לא צריכים אותו בתור עורך דין ואתם יכולים להסתדר לבד.

במילים אחרות שאתם שואלים את עצמכם מה עושה אורך דין פלילי, אתם רק רוצים לדעת לאן הולך הכסף שלכם, על מה אתם בכלל משלמים.

אז בואו נסביר לכם במילים פשוטות מה עושה עורך דין פליל, הוא לא באמת דואג למה שיקרה בכתב האישום נגדכם, לא כל כך משנה לו מה הן העדויות והראיות שיש בתיק, כל מה שמנחה אותו הוא דבר אחד, הוא היכולת שלו למצוא את הפרצות בכל אישום שיש נגדכם, מעבר לאישום הזה שבו הוא מנסה למצוא פרצות הוא יודע ומכיר היטב את כל החוקים והזכויות שעומדות לרשותכם והוא ידאג למצות את כל הזכויות שלכם.

יחד עם זאת יש לו מטרה למזער את העונש על ידי הצגה של נסיבות מקלות, הוא ינחה אתכם מה נכון להגיד במהלך חקירה במשטרה, מהם הדברים החשובים באמת שאותם אתם צריכים להגיד במהלך החקירה וממה כדאי פשוט להתעלם ולא לענות.

עורך דין פלילי הוא לא קוסם, גם אם מדובר על עורך דין וותיק מאוד בעל ניסיון של שנים בתחום הפלילי, אין זה אומר שהוא יצליח לטפל בתיק שלכם בצורה הטובה ביותר, ייתכן מאוד ויש עורכי דין צעירים יותר שהם יותר “רעבים” והם יצליחו לחקור יותר לעמוק את הנושא שלכם ולמצוא פרצות שיוכלו אפילו לזכות אתכם זיכוי מוחלט.

בחירת עורך דין פלילי – ליווי צמוד

דבר חשוב מאוד שמדובר על בחירת עורך דין הוא הליווי של העורך דין לכל אורך הדרך, עורך דין פלילי מלווה אתכם מהרגע ששכרתם את שירותיו ועד לסיום ההליך המשפטי שלכם, עורך דין מלווה אתכם גם בייעוץ והכנה לפני החקירה המשטרתית, יש לו את הכלים והידע להכין אתכם מה הולך להיות בחקירה, באם למרות כל ההכנה לחקירה עדיין הוגש כתב אישום, עו”ד ידאג לזכות את הלקוח לחלוטין וידאג להשיג את הסדר הטעיון הטוב ביותר.

משפט פלילי הוא פגיעה בשם הטוב באופן ישיר, לא משנה אם מדובר על דמות ציבורית מוכרת, או אם אתם אנשים מן השורה שךא זוכים לפרסום, לכל אחד מאיתנו חשוב מאוד לשמור על שמו הטוב, לכן העבודה של עורך הדין גם להגיש בקשות של צווי איסור פרסום המידע ולהימנע מפרסום שלא לצורך.