You are currently viewing דגשים להדברת עכברים

דגשים להדברת עכברים

זמן קריאה: 2 דקות

יש לא מעט דגשים להדברת עכברים, הרבה מאוד מדבירים לא רוצים שתגלו אותם, החלטנו להביא לכם את כל מה שהמדבירים פוחדים שתגלו.

אחד המזיקים שמלחיצים ביותר אנשים הוא כמובן העכבר, אין אחד שרוצה שיסתובב לו בבית עכבר, במיוחד אם מדובר על חולדה.

אז רגע אחד לפני שאתם זועקים ומחייגים למדביר עכברים, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

דגשים חשובים להדברת עכברים

הדברה יסודית 

כמובן שהדברה יסודית ברגע שהיא מגיעה לתחום של הדברת עכברים היא חשובה מאוד.

בדיוק כמו כל הדברה אחרת, אבל מה זה אומר הדברה יסודית, וגם מה עושה מדביר עכברים יסודי שהוא מגיע אליכם.
רוב מדיביר העכברים פשוט יגיעו אליכם לבית, יראו אם הם רואים את העכבר באופן וודאי וילכדו אותו, חלק ישתמשו במוט לליכדת נחשים ועכברים מקצועי, חלק פשוט יתפסו את העכבר פיזית בידיים.
ויש את המדברים שפשוט מגיעים, מניחים מלכודת דבק עם פיתיון וגובים עבור השירות הזה מאות שקלים ומאז אתם לא רואים אותם ונאלצים להתמודד עם פגר של עכבר.

הדברה מתמשכת 

הדברת עכברים היא הדברה שלפעמים מתמשכת יותר מביקור אחד, יש את הביקור הראשון, שזהו הביקור בו מגיע לוכד עכברים מוודא אם הוא יכול למצוא את העכבר ואז ללכוד אותו ולפנות את העכבר משטח הבית.
לאחר מכן מגיע שלב ההמשך של ההדברה זהו השלב בו המדביר מגיע לשטח מוצא את העכבר שנלכד ולאחר מכן מפנה אותו מהשטח.
שלב זה הוא חלק בלתי נפרד מההדברהכ ולה, למרות שהרבה מאוד מדבירים כלל לא רוצים שתדעו שהם צריכים להגיע שוב, חשוב לדעת ולהכיר שזה חלק בלתי נפרד מכל ההדברה אותה הם מבצעים.

מניעה

אחד הדברים הקריטיים ביותר איתם צריך להתמודד מדביר עכברים הוא שלב המניעה, חברה מקצועית שמבצעת הדברת עכברים לא רק תלכוד את העכבר אלא גם תוודא שאין דרכים נוספות מהם עכברים נוספים ישוכלים להיכנס, שזה כולל חיפוש של מחילות עכברים בדיקה יסודית וגילוי מהו הפתח ממנו העכבר חדר אל תוך שטח הבית, רק אחרי איתור אותו הפתח תבוצע גם חסימה של הפתח לרבות איסוף של מקורות מזון שאלו הם שמושכים את העכבר.
המניעה היא חלק העיקרי והחשוב ביותר להתמודדת עם בעיית העכברים, ללא מניעה לא ניתן לבצע שום פעולה של הדברת עכברים, הדברת עכברים מקצועית היא כזאת שכוללת בתוכה את המניעה וחסימת דרכי הגישה של העכבר באופן מיידי.

חיטוי וניקיון 

העכבר יוצר לא מעט זוהמה, גללי העכבר הם מכילים בתוכם המון חיידקים, מעבר לכך גם השתן של העכבר הוא בעל ריכוז מאוד גבוה של חיידקים מזיקים, חשוב מאוד להימנע ממגע איתם.
הרבה מאוד חברות המבצעות הדברה עכברים לא מבצעות גם את החיטוי והניקיון לו הן מתחייבות כחלק מהעבודה התקינה, בשום אופן אל תבחרו חברת הדברה שלא מספקת לכם את כל השלבים החשובים והעיקריים האלו.

המאמר והמידע באדיבות מכסחי הפשפשים מבית אבי הדברות – חברת הדברה מקצועית להתמודדות עם כל סוגי המזיקים.