You are currently viewing שמן לשיער ככה תבחרו נכון

שמן לשיער ככה תבחרו נכון

זמן קריאה: 2 דקות

אם עדיין לא שמעתם על שמן לשיער, כנראה שלא הייתם על כדור הארץ בזמן האחרון, מטובר על הטרנד הכי חם ולהוט בתחום עיצוב וטיפוח השיער שהגיע אלינו כמו גל צונאמי וכבר הגיע לכל מדף קוסמטי של אישה בעולם, אבל מרוב היצע של שמנים לשיער החלטנו להביא לכם את המדירך המלא לבחירת שמן לשיער, ככה תבחרו נכון שמן לשיער צעד אחרי צעד ומהם הדגשים שצריכים ללוות אתכם, על מה אפשר להתפשר ומה חייבים שיהיה בשמן לשיער.

שמן לשיער – איך התחילה הפריצה

אם עד היום לשמוע את המילה “שמן” מתחברת עם המילה “שיער” היה משהו שכל אחת הייתה מוכנה לוותר עליו רק שלא יהיה מצב ששמן יגע לה בשיער, היום הדברים שונים, היום אחת שלא ניסתה שימוש במוצר מבית קרסטס שמן לשיער והבינה ששמן לשיער הוא משהו שכל אחת חייבת שיהיה לה בארסנך הקוסמטי שלה לטיפוח וטיפול בשיער.

השמן לשיער נמצא איתנו המון זמן, בעבר הוא מגיע בכל מיני תצורת ממש שומניות שלא כל אחת רצתה לנסות ולהשתמש בו על השיער שלה, אבל עם הזמן הגיעו אלינו עוד המון מוצרים חדשים שמשלבים בתוכם טכנולוגייה מדהימה שיש רק בעולם הקוסמטיקה (אחרי הכל זאת תעשייה מאוד רווחית) והצליחו ליצור תרכובות של שמנים איכותיים מאוד ובעלי מרקם נעים למגע ומעל הכל מכילים בתוכם בדיוק כל מה השיער זקוק לו, החל משילוב של ויטמינים ועד לשמנים בעלי ריחות מיוחדים ונעימים מאוד.

בתוך עולם השמנים הזה קיימים לא מעט סוגים, שמן מרוקאי המכונה גם שמן ארגן, או יותר נכון שמן ארגן שמכונה שמן מרוקאי, שמן קוקס, שמן אבוקדו, שמן זית, שמן אגוזים, שמן פשתן…. והרשימה עוד ארוכה.

המטרה אותה רוצים להשיג

הדבר הראשון שצריך להנחות אותך ברגע שאת מגיעה לבחור שמן לטיפול בשיער, הוא קודם כל מהיה המטרה אותה רוצים להשיג, יש מקרים שרוצים לטפל בשיער יבש, או בשיער דליל לכל אחד מהמקרים האלו צריך לבחור את השמן הנכון, ישנם שמנים המיועדים לכל סוגי השיער, אלו השמנים שנחשבים ליותר “עדינים” השמן המומלץ ביותר למקרים כאלו הוא שמן הקוקס, הסיבה לכך כי מדובר על אחד השמנים בעלי תרכובות הוויטמינים הגבוהות והמרוכזות ביותר, שמן קוקוס לשיער נחשב גם “לשמן מנקה” הוא שומר על ניקיון הקרקפת בצורה הטובה ביותר ולכן הוא מומץ בכל מצב, יש רבות שבוחרות להשתמש בשמן קוקוס לשיער דווקא למטרה אחרת והיא התרת קשרים בשיער, כל מה שאת צריכה לעשות הוא לפני הסירוק רק להוסיף כמה טיפות קטנות של שמן קוקוס לשיער ותראי שהסירוק הופך להיות הרבה יותר קל ונעים.

סוג השיער בו רוצים לטפל 

לכל אחת יש סוג אחר של שיער, יש נשים בעלות שיער חלק, כאלו בעלות שיער מתולתל או מקורזל, אבל לכל הנשים האלו מכנה משותף והן רוצות לטפח את השיער שלהן בצורה הטובה ביותר.
לכן בבחירת השמן לטיפול בשיע רלא פחות חשוב גם סוג השיער, אם מדובר על שיער מקורזל השמן הטוב והמומלץ ביותר במקרה כזה הוא לא אחר מאשר אותו שמן ורצים המכונה “זהב מרוקאי”, נכון מאוד זהו השמן המרוקאי, שמן המופק מאץ הארגן, השמן בעל סגולות מיוחדות כי הוא יכול להפוך את השיער הכי פרוע ומקורזל לשיער רגוע ונעים למגע, לא סתם אנו רואים כמעט כל מוצר שני היום לשיער שכתוב עליו שהוא מכיל שמן מרוקאי, בהחלט מדובר על אחד השמנים הטובים והאיכותיים ביותר.

המאמר באדיבות המומחים של דיל קוסמטיקס – אתר הקוסמטיקה המוביל בישראל