You are currently viewing כלי חובה לעבודה בגינה

כלי חובה לעבודה בגינה

זמן קריאה: 2 דקות

אם אתם רוצים לעבוד בגינה באופן עצמאי, אין עם זה בעיה בכלל כל עוד אתם שומרים על דגשי הביטוחת ועבודה נכונה, אבל בכדי שתוכלו לבצע את כל עבודות הגנון המורכבות וגם הפשוטת ביותר, יש כמה כלים שאתם חייבים שיהיו לכם בארסנל, בלי אותם כלי עבודה שהם חובה לכל גנן חובבן או מקצוען, אתם פשוט לא תוכלו לעבוד בגינה, אז הבאנו לכם רשימה בסיסית ביותר של שלושה כלים שכל אחד חייב שיהיו לו.

רשימת כלי חובה לעבודה בגינה

מזמרה חשמלית Yeezy Boost 350 custom jerseys football sex toys for women sex toys for sale custom soccer jerseys nike air jordan 1 low custom team jerseys San Francisco 49ers wig store custom soccer jerseys nfl san francisco 49ers cheap jerseys online cheap jordan adult sex toys human hair wigs

אחד הכלים החשובים והמשמעותים ביותר שאתם צריכים לעבודה או מזמרה חשמלית(או כזאת העובדת על מנוע בנזין, תלוי בסוג העבודה שאתם מבצעים, אם מדובר על על עבודה מקצועית או חובבנית בגינה, לרכוש את המזמרה המתאימה ביותר).

מזמרה חשמלית הי כלי חובה מכיוון ובכל גינה אנו נתקלים בשיחים אותם צריכים לגזום באופן שוטף, יש כאלו הבוחרים במזמרה ידנית, היא מאריכה את העבודה וגורמת לעבוד באופן יותר קשה פיזית, למרות שהעלות של מזמרה ידינית היא זניחה לעבודות קטות מאוד וגיזום שיחם קטנים ניתן בהחלט שתהיה בתור עוד אחד מהכלים.

מסור גבהים

מסור גבהים הוא אחד מאותם כלים שאין אחד שיוותר עליו, המטרה שלו היא לרסן את העצים הנמצאים בשטח, אם בחרתם להשתמש במסור גבהים כדאי מאוד לבחור במסור טלסקופי, כזה שגם תוכלו לנצל אותו לחיתוך של גזעים נמוכים הקרובים אליכם ויחד עם זאת להשתמש בו לגיזום גזעים גבוהים יותר.
הדגש החשוב ביותר אחרי שבחרתם מסור גבהים טלסקופי הוא המשקל של המסור, מדובר על ביצוע עבודה שדורשת פעולה פיזית ממושכת בגיזום גזעים עבים, ולגן בגבהים המשקל יכול להיות משהו שימנע ממכם לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מפוח עלים

אחרי שגזמתם וגזזתם את השיחים ואת העשבים בגינה, אתם חייבים שיהיה לכם איך לאסוף ולפנות את כל הפסולת שנוצרה כחלר מהעבודה, מפוח עלים הוא הדרך המהירה ביותר לפנות את השטח מעלים ועשבים שיש בשטח, רגע אחד לפני שאתם מפעילים את המפוח, חובה ואסור בשום אופן לעבוד איתו ללא אטמי אוזנים, מעבר לעוצמת הרעש גם סוג הרעש המפוח יותר הם יכולים להיות סכנה ונזק בלתי הפיך לאוזניים שלכם, במיוחד שמדובר על עבודה ממושכת.

לסיכום :

כמובן שאתם יכולים להוסיף עוד מגוון גדול של כלים שיעזרו לכם לעבוד בגינה בצורה הרבה יותר נוחה ויעילה ומעל הכל בצורה שלא תהפוך את העבודה בגינה למורכבת מאוד, במיוחד שמבצעים את עבודות הגינון תחת תנאי מזג אוויר קשים בחום הקיץ הישראלי, לכן הנוחות והבטיחות הם הדגשים החשובים ביותר עליהם אתם חייבים להקפיד.
אין בשום אופן לבצע עבודות גינון או כל סוג אחר של שימוש בכלים מוטריים חשמליים שהם יכולים לגרום לנזק למי שלא יודע כיצד להשתמש בצורה נכונה, חשוב להקפיד על דגשי הבטיחות.

המאמר באדיבות המומחים של צור מרקט האתר המוביל לכלי גינון וחקלאות.