5 דברים שצריך לחפש בחברת שירותי מחשוב לעסקים
5 דברים שצריך לחפש בחברת שירותי מחשוב לעסקים

5 דברים שצריך לחפש בחברת שירותי מחשוב לעסקים

זמן קריאה: 3 דקות

 

היום אני רוצה לשתף 5 דברים שכדאי לחפש בהם בעת סקירת חברות שירותי IT מנוהלות לעסק שלך. אבל ראשית, הרשה לי להגדיר בדיוק מהי חברת שירותי מחשוב לעסקים:

חברת שירותי מחשוב לעסקים – חברה המספקת שירותי IT ספציפיים לעסק שלך מתמיכת שירות HELP DESK עבור משתמשי הקצה שלך, ניטור וניהול של השרתים וציוד הרשת שלך, תמיכה באתר, תמיכה ספציפית לתוכנה ומערכות אחרות הקשורות ל- IT.

 

כעת, לאחר שיש לנו הבנה משותפת של מהי חברת שירותי מחשוב לעסקים, הנה 5 דברים שכדאי לקחת בחשבון:

 

  • סוג תמיכה : פעמים רבות עסק עשוי לחפש רק סוג מסוים של תמיכה. עבור חלק זה יכול להיות פשוט כמו פיתרון תמיכה בהתחברות מרחוק לשולחן העבודה של העובד בעוד שאחרים רבים זקוקים למיקור חוץ מלא של כל הפונקציות הקשורות ל- IT בארגון שלהם. וודא שבבדיקת ספקי שירותי IT מנוהלים שהם מספקים את השירות או השירותים הספציפיים שאתה זקוק להם. ספקים מסוימים מאוד ספציפיים במה שהם תומכים בעוד שאולי אחרים יוכלו לספק מערך פתרונות רחב יותר. ראיתי לקוחות שישאירו עובדים באתר לצורך תמיכה בשולחן העבודה, וחברת שירותי מחשוב לעסקים תספק את התמיכה בתשתית הרשת והשרת שלהם. כל עסק שונה ובעל צרכים שונים; וודא שחברות שירותי ה- IT המנוהלות שאתה בודק מספקות את הפתרונות כדי לענות על הצרכים העסקיים הספציפיים שלך.

 

  • זמינות: אם העסק שלך תמיד פועל ותמיד זקוק לתמיכה, אז למצוא חברת שירותי מחשוב לעסקים הזמינה 24/7 היא חובה. חברות שירותי IT מנוהלות קטנות יותר לא תמיד מציעות שירות זה או שהן מציעות פיתרון “בכניסה” במקום שיהיה להם צוות זמין 24/7. אם העסק שלך זקוק לערך של תמיכה 24/7, וודא שהחברות שאתה מסתכל בהן מספקות את זה. שאל אם יש להם את הצוות שעומד לרשות הטלפון כאשר אתה או הצוות שלך זקוקים לעזרה בשעה שלוש לפנות בוקר, או אם שרת מתרסק בשעה 5 בבוקר ואתה זקוק להם במקום כדי להפעיל אותו מחדש. לא לכל חברות שירותי IT המנוהלות יש את הצוות המספק רמת שירות זו.

 

  • גודל: מה גודל צוותי שירותי ה- IT המנוהלים, הניסיון וההסמכות שלהם? כאשר מחליטים להשתמש בצוות של חברה אחרת כדי לתמוך בעצמכם, עליכם לבחון את כל אלה. ארגון קטן יותר יהיה מוגבל עם מספר הצוות שעליו להרים את הטלפון או את מספר הטכנאים שעליו לשלוח למשרד שלך אם יתעורר הצורך בתמיכה באתר. שאל כמה צוות יש להם כדי לענות על צרכי השירות שלך ובאיזו רמת ניסיון יש להם. האם הם מוסמכים בתוכנה שאתה זקוק לתמיכה בה או בסוג הרשת שאתה מפעיל? האם יש להם רמות תמיכה שונות בהתאם לנושא שאתה עשוי להיתקל בו? וודא כי לחברה שאליה אתה מסתכל יש את הצוות הספציפי שיעמוד בדרישות העסק שלך.

 

  • כלים ומערכות : ערך עצום בשימוש בחברת שירותי IT מנוהלים כדי לתמוך בעסק שלך הוא היכולת למנף את הכלים והמערכות שכבר ביצעו את ההשקעה בהם. שאל על מערכות המשרד האחורי שלהם. האם הם משתמשים במערכות כרטוס כדי לעקוב אחר הסוגיות שלך ולהסלמתן? האם הם מספקים לך גישה למערכת הכרטיסים כדי לפתוח, לסגור, לסקור ולדווח על הכרטיסים שלך? האם הם עוקבים אחר המערכות שלך על זמן פעולה וכישלון? האם יש לך גישה לבדוק את הניטור הזה ולהפיק ממנו דוחות? היכולת לגשת לכלים אלה עוזרת לך להישאר מעודכן עם ספק שירותי ה- IT המנוהל שלך. זה יוודא שהם מספקים את רמת השירות הדרושה לך וכן את היכולת לדיווח …. ומי שלא אוהב דוחות.

 

  • ניהול ספקים:למי יש זמן לחכות בהמתנה עם ספק שירותי האינטרנט או הטלפון שלך? יש לך יום עבודה וזה לא להיות איש ה- IT במשרד! ניהול ספקים הוא WIN ענק כשמדובר בשימוש בחברת שירותי IT מנוהלים. חברות שירותי IT מנוהלות עם צוות בגודל טוב יכולות להתקשר לספקי ה- IT האחרים שלך הקשורים ולעשות את ההמתנה עבורך. האם מכונת צילום ומדפסת רב-פונקציונלית שלך מוציאה דפים ריקים בכל רחבי המסדרון? חברת שירותי ה- IT המנוהלת שלך צריכה להיות מסוגלת להגיע לטלפון עם ספק מכונת ההעתקות שלך, לפתוח איתם את בקשת השירות ואז להיות במקום אם טכנאי מכונת צילום צריך לבקר. זה אמור להיות המקרה עבור כל השירותים האחרים הקשורים ל- IT, כגון ספק האינטרנט שלך או חבילת תוכנת הנהלת חשבונות.